بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴
شرکت‌های زیرمجموعه ایمیدرو همچنین طی ۸ ماهه ۱۴۰۱، حدود یک میلیون و ۴۹۶ هزار و ۹۳۳ تن کانسنگ زغال‌سنگ استخراج کردند که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته حاکی از افزایش ۸۲ درصدی استخراج است.
کد خبر : ۲۶۵۳۹۵

افزایش ۸۲ درصدی استخراج زغال سنگ

بورس نیوز: دو شرکت زیر مجموعه ایمیدرو از ابتدای فروردین تا پایان آبان، ۵۲۶ هزار و ۲۲۱ تن کنسانتره زغال‌سنگ تولید کردند، اما این آمار در مدت مشابه سال گذشته، ۳۰۵ هزار و ۲۷۴ تن بود از این میزان، شرکت‌های زغال‌سنگ طبس، ۴۵۵ هزار و ۵۴۰ تن و زغال‌سنگ البرز مرکزی، ۷۰ هزار و ۶۸۱ تن تولید کردند.

شرکت‌های زیرمجموعه ایمیدرو همچنین طی ۸ ماهه ۱۴۰۱، حدود یک میلیون و ۴۹۶ هزار و ۹۳۳ تن کانسنگ زغال‌سنگ استخراج کردند که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (۸۲۳ هزار و ۳۶۶ تن)، حاکی از افزایش ۸۲ درصدی استخراج است. از این میزان، شرکت زغال سنگ طبس یک میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۲۳ تن، مجتمع زغال سنگ طبس ۱۲۲ هزار و ۸۶۱ تن و شرکت زغال سنگ البرز مرکزی ۹۶ هزار و ۶۴۹ تن استخراج کردند.

میزان ارسال کنسانتره به شرکت‌های داخلی طی ۸ ماهه امسال نیز ۵۱۱ هزار و ۲۰۵ تن بود که نسبت به آمار ارسال مدت مشابه سال گذشته (۳۱۹ هزار و ۳۹۹ تن)، ۶۰ درصد افزایش یافت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش بی سابقه مصرف زغال سنگ
در سال ۲۰۲۲ اتفاق افتاد؛

افزایش بی سابقه مصرف زغال سنگ

آژانس بین‌المللی انرژی اعلام کرد؛

رشد ۲ برابری ظرفیت نیروی تجدیدپذیر در جهان

ارسال نظر