بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد گفت:

انتشار صورت مالی ۲۰۷ شرکت در هفته آینده

مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد گفت: علاوه بر ۳۹۶ شرکتی که در مهرماه صورت‌های مالی آن‌ها منتشر شد، قرار است هفته آینده صورت‌های مالی ۲۰۷ شرکت دیگر که به‌تازگی شناسایی شده‌اند، نیز منتشر شود.
کد خبر : ۲۶۵۸۹۲

صورت مالی

بورس نیوز: محمد عنبری، مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد اظهار کرد: طبق جز یک بند "م" تبصره دو قانون بودجه ۱۴۰۱ وزارت اقتصاد موظف است که سالانه به صورت عمومی و در سامانه کدال صورت‌های مالی شرکت‌های مشمول این بند را منتشر کند.

وی بیان کرد: بر اساس این بند قانونی وزارت امور اقتصادی و دارایی با همه افراد حقوقی که مشمول این بند بودند از فروردین ماه به طور مکرر نامه‌نگاری کرده تا صورت‌های مالی را دریافت کند و این روند ادامه دارد.

عنبری ادامه داد: علاوه بر ۳۹۶ شرکتی که در مهرماه صورت‌های مالی آن‌ها منتشر شد، قرار است هفته آینده صورت‌های مالی ۲۰۷ شرکت دیگر که به‌تازگی شناسایی شده‌اند، نیز منتشر شود.

مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد بیان کرد: از این ۲۰۷ شرکت، ۳۱ مورد مربوط به شرکت‌های دولتی، یک مورد مربوط یک منطقه آزاد و دو صورت مالی برای شرکت‌های زیرمجموعه مناطق آزاد است.

وی اضافه کرد: همچنین ۱۲۰ شرکت زیرمجموعه بانک‌ها، ۶ زیرمجموعه تامین اجتماعی، ۷ زیرمجموعه بازنشستگی کشوری، ۸ فدراسیون، ۱۶ مورد مربوط به سایر شرکت‌های زیرمجموعه نهاد‌های عمومی غیردولتی و ۱۶ شرکت تحت نظارت دولت است که در مجموع ۲۰۷ شرکت را شامل می‌شود.

مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد افزود: بعد از بارگذاری در هفته آینده با ۳۹۶ موردی که قبلاً منتشر شده بود، در مجموع صورت‌های مالی ۶۰۳ شرکت در دسترس مردم قرار می‌گیرد. عنبری همچنین تأکید کرد: ما در ابتدای سال قول انتشار صورت‌های مالی ۵۰۰ شرکت را به مردم داده بودیم که این مساله محقق شده است.

عنبری خاطرنشان کرد: پیش از این وزیر اقتصاد قول انتشار صورت مالی ۶۰۰ شرکت را در بهمن ماه داده بود که در دی ماه یعنی یک ماه زودتر این صورت‌ها در دسترس قرار می‌گیرد.

وی گفت: با پیگیری‌ها و مکاتباتی که با دستگاه‌های دولتی و مجموعه شرکت‌ها و وزارتخانه‌های مختلف داریم، امیدواریم، تعداد انتشار صورت‌های مالی شرکت‌ها تا انتهای سال به عدد ۱۰۰۰ برسد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
برگشت
بانک اقتصاد نوین محقق کرد؛

برگشت" ونوین " به مدار صعودی

برگزاری مجمع پتروشیمی پردیس
بورس نیوز گزارش می‌دهد؛

برگزاری مجمع پتروشیمی پردیس

ارسال نظر