بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
استیضاح وزیر اقتصاد در دستور کار باشد
نماینده مردم بابلسر در مجلس گفت: گرانی قیمت ارز، بی ارزش شدن پول ملی، تورم بالای ۵۰ درصد و بسیاری از موارد دیگر آیا برای استیضاح وزیر اقتصاد کافی نیست؟ هیچ اولویتی بالاتر از این امر مهم نیست لذا درخواست دارم که این موضوع در دستورکار قرار گیرد.
کد خبر : ۲۶۵۹۰۲

استیضاح وزیر اقتصاد در دستور کار باشد

بورس نیوز: علی اصغر باقرزاده، نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار کرد: گرانی قیمت ارز، بی ارزش شدن پول ملی، تورم بالای ۵۰ درصد و بسیاری از موارد دیگر آیا برای استیضاح وزیر اقتصاد کافی نیست؟ هیچ اولویتی بالاتر از این امر مهم نیست لذا درخواست دارم که این موضوع در دستورکار قرار گیرد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در خانه ملت در تذکری خطاب به وزیر بهداشت و درمان، در خصوص شروع پیک جدید کرونا در کشور، بیان کرد: اوضاع خوب نیست لذا هشدار می‌دهم وضعیت مدیریت دارو مناسب نبوده و هیچگونه برنامه ریزی، چاره اندیشی و یا آمادگی برای مقابله با این موج جدید کرونا وجود ندارد. آقای رئیسی این هشدار را جدی بگیرید. امروز در سراسر کشور دچار مشکل هستیم.

وی افزود: از رئیس جمهور درخواست دارم خودشان وزیران و مدیران ضعیف و ناکارآمد را به مانند وزیر صمت برکنار کنند چرا که بسیاری از مشکلات امروز کشور مانند گرانی خودرو و آلودگی هوا تقصیر ایشان است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر