بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
اخذ استاندارد محصول کنسانتره و گندله برای اولین بار در کشور
امروزه تعهد هر سازمان به استاندارد‌های کیفیت، مهمترین رکن در بقای آن محسوب می‌شود. در این راستا به منظور صادرات و واردات محصولات صنعتی، کشور‌های صادرکننده ملزم به رعایت و اجرای قوانین و مقررات کشور‌های خریدار بوده که دریافت گواهی محصول، یکی از معروف‌ترین آن‌ها برای رعایت این قوانین می‌باشد. منظور از استاندارد محصول، حفظ یکنواختی محصول فروخته شده یا به عبارت دیگر، ارائه‌ مشخصات یکسان برای یک کالا است.
کد خبر : ۲۶۶۰۴۲

اخذ استاندارد محصول کنسانتره و گندله برای اولین بار در کشور

بورس نیوز: مهدی دیانت پور، مدیر آزمایشگاه و کنترل کیفیت با اشاره به اهمیت اخذ چنین استانداردی گفت: محصولاتی که برای آن‌ها استاندارد محصول اخذ می‌گردد، بدلیل ثبات در مشخصه‌های کمی و کیفی، مشتریان را جذب می‌کند. در واقع هنگامی که یک محصول خاص در بازار‌های داخلی و خارجی، به شکلی پایدار در دسترس باشد، به یک برند تبدیل شده که موجب اعتماد مصرف‌کننده می‌شود. این امر، برندسازی محصول را تقویت کرده و در صورت حفظ ثبات کیفیت، محصول به یک برند بین المللی تبدیل می‌شود.

وی در ادامه افزود: با اخذ استاندارد محصول برای کنسانتره و گندله تولیدی، کلیه مشتریان داخل و خارج کشور از کیفیت محصول اطمینان حاصل می‌نمایند که این امر برای اولین بار در صنایع معدنی کشور توسط واحد آزمایشگاه و کنترل کیفیت شرکت گهرزمین با همکاری واحد فروش از مرجع صدور گواهینامه بین المللی Forefront Certification از کشور انگلستان اخذ شده است.

مدیر آزمایشگاه و کنترل کیفیت گهرزمین از دیگر مزایای اخذ گواهی استاندارد محصول به موارد ذیل اشاره نمود:
حضور در بازار‌های جهانی، صادرات کالا، افزایش فروش و رضایت هر چه بیشتر مصرف کنندگان؛

ایجاد اطمینان خاطر برای مدیریت شرکت از نظر انطباق کلیه مشخصات کیفی (فیزیکی و شیمیایی) محصول تولیدی در مقایسه با مقررات تعیین شده توسط اتحادیه اروپا و استاندارد مرجع سازمان تجارت جهانی؛

درج آرم و لوگوی انطباق محصول مراجع صدور گواهی بر روی اسناد محصولات به منظور تضمین کیفیت محصول به همه مشتریان داخل و خارج کشور و بازاریابی و تبلیغات وسیع بین‌المللی؛

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
امام جمعه کرمان در مراسم بزرگداشت سردار دل‌ها که توسط شرکت گهرزمین برگزار شد عنوان کرد:

روحیه شهید سلیمانی مملو از اخلاص و خداترسی بود

چهره نامی صنعت و معدن کشور
عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌انسانی گهرزمین:

چهره نامی صنعت و معدن کشور

ارسال نظر