بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
تداوم عملکرد ضعیف " سدور "؛

ماه به ماه بدتر می‌شود؟

ماه به ماه بدتر می‌شود؟
سیمان دورود در پایان دی‌ماه میزان درآمد ماهانه‌ای که از فروش محصولات خود کسب کرد تنها متعلق به فروش محصولات در بازار‌های داخل کشور بود.
کد خبر : ۲۶۶۵۱۵

ماه به ماه بدتر می‌شود؟

بورس نیوز:

شرکت سیمان دورود در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری نشان داد که به پایین‌ترین میزان درآمدی خود در دو سال اخیر رسیده است. این شرکت سیمانی از فروش محصولات خود به درآمد ۱۳ میلیارد تومانی دست پیدا کرد.

"سدور" از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه سال جاری (سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) تنها توانست از فروش محصولات تولیدی خود به درآمد تجمیعی ۴۱۴ میلیارد تومانی برسد.

ماه به ماه بدتر می‌شود؟

سیمان دورود در پایان دی‌ماه میزان درآمد ماهانه‌ای که از فروش محصولات خود کسب کرد تنها متعلق به فروش محصولات در بازار‌های داخل کشور بود.

روند درآمدزایی "سدور"

درآمد ماهانه‌ای که سیمان دورود در دی‌ماه سال جاری از فروش محصولات خود به دست آورد، در مقایسه با ماه گذشته با کاهش ۳۲ درصدی همراه بود و از طرفی درآمد‌های تجمیعی این شرکت سیمانی، از ابتدای سال مالی تاکنون رشد را نسبت به سال مالی گذشته تجربه کرده است.

ماه به ماه بدتر می‌شود؟

درآمدی که سیمان دورود در دی‌ماه کسب کرد نسبت به میانگین درآمد ماهانه در ۹ ماه گذشته ۷۰ درصد پایین‌تر بود، این شرکت سیمانی در این دوره ماهانه ۱۳ میلیارد تومان از فروش محصولات درآمد کسب کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۵ درصد کاهش را در پی داشت.

"سدور" درآمدی که در دی‌ماه از فروش محصولات در بازار داخل کشور شناسایی کرد، برابر با ۱۳ میلیارد تومان بود که تنها منبع درآمدی این شرکت در دی‌ماه نیز از محل فروش داخلی بود. اما این درآمد نسبت به آبان ماه نزدیک به ۶ میلیارد تومان کاهش یافت. همچنین این شرکت در دو ماه گذشته عملکرد ضعیفی از خود برجای گذشته است.

روند فروش سیمان دورود

شرکت سیمان دورود از ابتدای سال مالی تا انتهای دی‌ماه ۱۴۰۱ درمجموع ۶۰۸ هزار و ۳۹۰ تن، فروش داشت. شرکت سیمان دورود در دی‌ماه ۲۱ هزار و ۷۹۹ تن محصول به فروش رساند که در مقایسه با ماه گذشته با کاهش ۳۱ درصدی روبه‌رو شده است.

ماه به ماه بدتر می‌شود؟

مقدار فروش "سدور" در دی‌ماه به پایین‌ترین میزان خود در سال جاری رسیده است.

شرکت سیمان دورود در دی ماه هیچ‌یک از محصولات خود را به بازار خارج از کشور صادر نکرده و براثر این ریزش میزان درآمد صادراتی این شرکت نیز با عدد صفر روبه‌رو شده است. این شرکت در دی ماه ۲۳ هزار و ۴۳۰ تن محصول تولید کرد که نسبت به ماه گذشته با کاهش تولید بیش از ۱۰ هزار تنی روبه‌رو شده است.

شرح فروش محصولات "سدور"

سیمان دورود در دی ماه تنها از فروش انواع «سیمان» درآمدزایی داشت، دراین‌بین بیشترین درآمدی که "سدور" از فروش محصولات در دی ماه به ثبت رساند مربوط به محصول «سیمان تیپ دوکیسه» بود که از فروش این محصول ۵ میلیارد تومان درآمد کسب کرد.

ماه به ماه بدتر می‌شود؟

«سیمان تیپ دوکیسه» تولیدی توسط سیمان دورود تنها در بازار داخل کشور مورد معامله قرار گرفت، نرخ فروش این محصول در این دوره ماهانه، بالغ‌بر ۶۵۹ هزار تومان در ازای هر تن به فروش رسید که نسبت به ماه قبل افزایش قیمت داشت.

از دیگر محصولات درآمدزای این شرکت می‌توان به سیمان پوزولانی کیسه، سیمان کیسه مرکب و سیمان تیپ دوفله اشاره کرد.

شرکت سیمان دورود در دی ماه عملکرد ضعیفی از خود بر جای گذاشت و به کمترین میزان درآمدی در دو سال گذشته رسید و از این حیث رکوردی منفی به نام خود ثبت کرد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر