بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
معرفی ۱۵ مورد از مراکز خرید قشم
قشم یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در ایران در جهان است که همیشه موردتوجه مسافران و گردشگران داخلی و خارجی قرارگرفته است.
کد خبر : ۲۶۶۵۸۳

معرفی ۱۵ مورد از مراکز خرید قشم

به گزارش بورس نیوز، قشم یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در ایران در جهان است که همیشه موردتوجه مسافران و گردشگران داخلی و خارجی قرارگرفته است. این جزیره در فصل زمستان و بهار آب‌وهوایی بی‌نظیر دارد و هتل‌های قشم در این زمان از سال شلوغ و پر از مسافر می‌شوند. مسافران برای دیدن جاذبه‌های تفریحی-گردشگری قشم، زیبایی‌های طبیعت در این جزیره و همچنین برای خرید از مراکز خرید قشم به این جزیره فوق‌العاده سفر می‌کنند و برای اسکان خود هتل‌ های قشم را رزرو می‌کنند. خرید کردن در آب‌وهوای عالی از فروشگاه‌ها و مراکز خرید لوکس و قیمت مناسب این جزیره می‌تواند سفری به‌یادماندنی برای شما و خانواده‌تان بسازد. در ادامه با ۱۵ مورد از بهترین مراکز خرید قشم آشنا می‌شویم تا سفری راحت‌تر به این جزیره داشته باشیم.

مراکز خرید قشم

جزیره قشم، بزرگ‌ترین جزیره ایران است که در تنگه هرمز واقع‌شده است. این جزیره در نزدیکی بندرعباس واقع‌شده و دارای سه شهر، قشم، سوزا و درگهان می‌باشد. هر یک از این شهر دارای مراکز خرید لوکس و متنوعی هستند که توجه گردشگران و مسافران داخلی و خارجی را به خود جلب کرده است. قبل از رفتن به جزیره قشم، باید اطلاعاتی در خصوص بازار‌ها و مراکز خرید این جزیره داشته باشید.

بازار سنتی قدیم قشم

یکی از معروف‌ترین بازار‌ها در جزیره قشم که حتماً نام آن در میان مراکز خرید قشم به گوش شما رسیده است، بازار سنتی قدیم قشم است. این بازار ازآن‌جهت بازار قدیمی قشم به شمار می‌آید که در سال ۱۲۹۰ آغاز به فعالیت کرد. بازار قدیم قشم علاوه بر اینکه موردتوجه گردشگران و مسافران قرارگرفته است، مرکزی خریدی برای بومیان این منطقه نیز به شمار می‌آید. اکثر افرادی که در قشم زندگی می‌کنند برای خرید اجناس متنوع و باقیمت مناسب به بازار سنتی قدیم قشم می‌روند.

این بازار در میان مراکز خرید قشم قدیمی‌ترین بازار به شمار می‌آید که ساختار و معماری آن مربوط به دهه‌های پیشین است. بازار سنتی قدیم قشم دارای راهرو‌های تنگ و باریک و همچنین دالان‌های متعدد است. سقف این بازار قدیمی مانند بازار‌هایی که در آن دوره به ساخت می‌رسیدند، در بعضی قسمت‌ها روباز و در قسمت‌های دیگر پوشیده است.

در انتخاب هر بازار برای خرید باید به نوع کالا‌های آن و قیمت‌ها توجه کنید. بازار سنتی قدیم قشم برای هر نوع سلیقه‌ای و با هر بودجه‌ای پاسخگو نیاز‌ها و خریده‌ای شما است. علاوه بر این با رفتن به این بازار می‌توانید با فرهنگ مردم در جزیره قشم آشنا شوید. از محصولاتی که در این بازار به فروش می‌رسند، می‌توان به لباس‌های محلی، پارچه، وسایل خیاطی، فرش، طلا، صندل‌های جنوبی، لوازم‌خانگی، بلورجات، پوشاک، ملحفه و پتو، زیورآلات دریایی، محصولات سنتی، کیف و کفش و اقلام خوراکی قشم اشاره کرد. با رفتن به بازار سنتی می‌توانید به‌راحتی برای دوستان و آشنایانتان سوغاتی بخرید و آن‌ها را خوشحال کنید. علاوه بر تنوع محصولات، حس نوستالژی که این بازار به خریداران می‌دهد نیز برای آن‌ها بسیار جذاب بوده است.

از ویژگی‌های بسیار مهمی که باید در مورد بازار سنتی قشم بدانید، قیمت مناسب اجناس در این بازار است. نسبت به سایر مراکز خرید قشم، بازار سنتی دارای اجناس باکیفیت، اما قیمت مناسب است. پس می‌توانید تجربه‌ای بی‌نظیر از خرید را برای شما به ارمغان بیاورد.

آدرس بازار قدیم قشم: میدان امام خمینی، خیابان شهید منتظری، جنب بانک کشاورزی

بازار بین‌المللی ستاره

بازار بین‌المللی ستاره یکی از مشهورترین بازار‌ها و مراکز خرید قشم است که در سال ۱۳۷۶ آغاز به کارکرده است. در اطراف این بازار هتل‌های بسیاری ازجمله هتل ساحل طلایی قشم قرارگرفته است. اگر در هتل ساحل طلایی اتاق رزرو کرده باشید، می‌توانید از هتل تاکسی گرفته و بعد از ۱۸ دقیقه به‌آسانی خودتان را به این مرکز خرید برسانید.
بازار بین‌المللی ستاره مجموعه‌ای است که بازار و مراکز خرید را در کنار مراکز تفریحی در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهد. این بازار دارای ۳۰۰۰ مترمربع وسعت می‌باشد و در ۳ طبقه به ساخت رسیده است. درمجموع در کل بازار بین‌المللی ستاره ۶۴۱ واحد تجاری به ساخت رسیده که در کدام از آن‌ها محصولاتی متنوع باقیمت‌های مختلف را به فروش گذاشته‌اند.

در بازار ستاره می‌توانید بعد از به اتمام رسیدن خریدتان در همان مجموعه غذایی باکیفیت و خوشمزه صرف کنید، چراکه در این بازار علاوه بر واحد‌های تجاری فروش اجناس، رستوران و کافی‌شاپ نیز برای مشتریان در نظر گرفته‌شده است. سالن بیلیارد، بازی‌های کامپیوتری و موزه حیوانات تاکسیدرمی هم از مراکز تفریحی این بازار بزرگ به شمار می‌روند که باعث رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان شده است. در بازار ستاره انواع مختلفی از اجناس در هر واحد تجاری به فروش می‌رسند، اما در کل مجموعه اجناس و محصولاتی ازجمله عطر، ادکلن و لوازم‌خانگی و برقی فراوان‌تر و متنوع‌تر هستند. البته محصولاتی مثل انواع پوشاک، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم‌آرایشی و بهداشتی، لوازم کامپیوتر در این مجموعه دیده می‌شوند.

یکی از نکات جالب در خصوص بازار بین‌المللی ستاره این است که در این بازار ۵ درب برای خروج مسافران در نظر گرفته‌شده که هر یک از این در‌ها به خیابان منتهی شده و مسیر ما را برای رفتن به سایر مراکز خرید قشم نزدیک‌تر می‌کنند.

آدرس بازار ستاره: بلوار ولیعصر، بالاتر از میدان گل‌ها

مجتمع تجاری سیتی سنتر

اگر در میان مراکز خرید قشم به دنبال مجموعه‌ای شیک و لوکس هستید، پیشنهاد ما به شما مجتمع تجاری سیتی سنتر است. این مجموعه که در میان مسافران و گردشگران و همچنین مردم ساکن قشم بسیار محبوب است، در دو فاز ساخته‌شده است. سیتی سنتر ۱ در سال ۱۳۹۰ و سیتی سنتر ۲ در دو سال بعدازآن شناخته و معروف شدند. این دو مجموعه درواقع رو به روی یکدیگر قرارگرفته‌اند و با یک پل هوایی مسقف و زیبا در دو طرف خیابان، به نام پل هنر به یکدیگر وصل شده‌اند. در مقایسه سیتی سنتر ۱ و ۲ باید بگوییم که سیتی سنتر ۲ مدرن‌تر و شیک‌تر از مجموعه اول آن است و علت این موضوع نوساز بودن این فاز مجتمع تجاری سیتی سنتر قشم است. در این مجموعه کالا‌های متنوعی ازجمله پوشاک، وسایل نوزاد، کیف و کفش، اسباب‌بازی، موبایل، مبلمان، لوازم‌آرایشی و بهداشتی، زیورآلات و بدلیجات، لوازم‌خانگی، دوربین عکاسی، لوازم الکتریکی، ساعت، شکلات، قهوه به فروش می‌رسند.

مساحت بزرگ‌ترین مجتمع تجاری – تفریحی جنوب کشور در حدود ۱۲۵۰۰۰ مترمربع بوده و زیربنای فاز دوم آن ۳۴۰۰ مترمربع است. در کل این مجموعه‌ی وسیع تعداد ۲۰۰۰ واحد تجاری مشغول به فعالیت هستند. تنوع محصولات در این مجموعه به حدی زیاد است که هر فردی با هر نوع سلیقه‌ای می‌تواند خرید و بازار گردی عالی در سیتی سنتر ۱ و ۲ داشته باشد. علاوه بر این در طبقه سوم این مجموعه شهربازی، بازی‌های رایانه‌ای، بولینگ، سالن بیلیارد، سینما چهاربعدی، کافی‌شاپ و رستوران برای رفاه بیشتر مشتریان ساخته‌شده است.

آدرس مرکز خرید سیتی سنتر: خیابان ولیعصر، نبش خیابان دریا

پردیس قشم

یک مورد دیگر از مراکز خرید قشم که در سال‌های اخیر مطرح شده‌اند، مرکز خرید پردیس قشم است. این مرکز خرید که از جدیدترین مراکز خرید در ۴ طبقه رو به روی بازار بین‌المللی ستاره واقع‌شده است. در این مجموعه طبقه اول و دوم شامل واحد‌های تجاری هستند که تعداد آن‌ها ۱۴۸ واحد است. در طبقه سوم و چهارم نیز برای رضایت و راحتی بیشتر خریداران و مشتریان این مجتمع تجاری، رستوران و هتل در نظر گرفته‌شده است و در طبقه همکف نیز یک کافی‌شاپ باکیفیت ساخته‌شده است.

اگر در سفرتان به جزیره قشم، قصد خرید لباس مجلسی و پوشاک زنانه دارید، یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما مرکز خرید پردیس قشم است. زیرا مرکز رید پردیس قشم در مقایسه با سایر مراکز خرید قشم، اجناس شیک‌تر و زیباتری را عرضه می‌کند. البته اجناس و محصولات پردیس قشم فقط به پوشاک زنانه محدود نمی‌شوند، بلکه لوازم‌خانگی، کیف و کفش و وسایل تزیینی از محصولات دیگر این مرکز خرید هستند. مرکز خرید پردیس قشم در کنار کیفیت عالی که برای اجناس دارد، دارای قیمت مناسبی است.

آدرس مرکز خرید پردیس: بلوار ولیعصر، نرسیده به خیابان فلسطین، روبروی بازار بزرگ ستاره

مجتمع تجاری خلیج‌فارس

در سمت چپ بازار ستاره مجتمع تجاری خلیج‌فارس از بهترین مراکز خرید قشم قرارگرفته است. این مجموعه در ۴ طبقه ساخته‌شده که در طبقات اول و دوم شاهد ۸۰ واحد تجاری هستیم و در طبقه سوم نیز ۳۰ واحد مسکونی و اداری ساخته‌شده‌اند. یکی از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های جزیره قشم، به نام رستوران خلیج‌فارس در طبقه چهارم این مجتمع تجاری قرارگرفته است. وجود این رستوران و معروف بودن آن در کل جزیره باعث شده که هرساله تعداد زیادی از مسافران داخلی و خارجی به این مرکز خرید سر بزنند. از محصولاتی که در مجتمع تجاری خلیج‌فارس عرضه می‌شود می‌توان به لوازم‌خانگی، بخصوص لوازم آشپزخانه و پوشاک ارزان‌قیمت اشاره کرد.

در مجتمع تجاری خلیج‌فارس علاوه بر واحد‌های تجاری متنوعی که وجود دارند، مراکزی برای آموزش زبان، علوم مربوط به کامپیوتر، بانک تجارت، خدمات کامپیوتری و کافی‌نت، موسسه مالی بنیاد و نمایندگی ایران‌خودرو وجود دارند.

آدرس بازار خلیج‌فارس: میدان گل‌ها، خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان فلسطین، جنب بازار بزرگ ستاره.

معرفی ۱۵ مورد از مراکز خرید قشم

بازار بزرگ فردوسی قشم

در میان مراکز خرید قشم، بهترین قیمت‌ها متعلق به بازار بزرگ فردوسی قشم می‌شود. این مرکز خرید در ۳ طبقه ساخته‌شده است که طبقات اول و دوم مربوط به بازار و واحد‌های تجاری است و طبقه آخر نیز واحد‌های اداری را در برگرفته است. در این مجموعه تعداد ۴۵۰ فروشگاه متنوع و عالی وجود دارند و در بخش اداری نیز تعداد ۱۸۰ واحد وجود دارد.

نکته‌ای که باعث شده این بازار فردوسی در میان مراکز خرید قشم بیشتر موردتوجه گردشگران قرار بگیرد، کیفیت مناسب اجناس در کنار قیمت ارزان و مناسب است. در این مرکز خرید فوق‌العاده می‌توانید انواع پوشاک، دوچرخه، ماشین شارژی، محصولات تزیینی، صندل و دمپایی را با تنوع زیاد ببینید و خریداری کنید. همچنین برای بالا رفتن از پله‌ها مشکل دارید، نگران نباشید چراکه بازار بزرگ فردوسی قشم دارای پله‌برقی و آسانسور است.

آدرس مرکز خرید فردوسی: بلوار ولیعصر، بین خیابان فلسطین و میدان گل‌ها

مرکز خرید مرجان قشم

مرکز خرید مرجان یکی از مناسب‌ترین و ارزان‌ترین مراکز خرید قشم است که در این جزیره به لولو سنتر مشهور شده است. این مرکز خرید که هم در میان مسافران و هم در میان بومیان این منطقه بسیار محبوب است، در نزدیکی سایر مراکز خرید مشهور قشم مثل بازار فردوسی و بازار پردیس قرارگرفته است. این مجتمع تجاری در دو ساختمان ساخته‌شده و هر یک از این ساختمان‌ها دارای ۲ طبقه هستند. فاز اول این مجموعه دارای تعداد ۶۰ واحد تجاری می‌باشد که هایپر مارکت آن در جزیره بسیار مشهور شده است. فاز دوم این مجموعه چند سال پس از فاز اول ساخته شد و آغاز به فعالیت کرد دارای تعداد ۵۰ فروشگاه از برند‌های مختلف و چندین واحد تجاری است/

در طبقات اول و دوم واحد‌های تجاری و واحد‌های اداری در کنار یکدیگر قرارگرفته‌اند. در طبقه اول مجموعه تجاری مرجان یک رستوران باکیفیت نیز برای رفاه بیشتر خریداران تعبیه‌شده است. در هایپر مارکت فروشگاه مرجان انواع محصولات خوراکی و بهداشتی و همچنین کلیه اقلام موردنیاز در آشپزخانه با بهترین کیفیت و تنوع بالا وجود دارد. در کل مجموعه نیز اقلام و اجناسی شامل انواع اسباب‌بازی، عروسک‌ها، لوازم ورزشی، کیف و کفش، لوازم‌التحریر، روتختی‌ها و پتو‌های باکیفیت برند و ... فروخته می‌شوند.

آدرس مرکز خرید مرجان: بلوار ولیعصر، چهارراه پردیس

مرکز خرید دو دلفین

در میان مراکز خرید قشم و شهر درگهان حتمان مرکز خرید دو دلفین به گوشتان خورده است. اگر به دنبال خریدی ارزان‌قیمت و اقتصادی هستید، بهترین پیشنهاد برای شما مراکز خرید درگهان است. فاصله قشم تا بندر درگهان تنها ۲۰ دقیقه است و قیمت مناسب اجناس در این بندر به دلیل نداشتن عوارض گمرک بسیار پایین است. مرکز خرید دو دلفین در ۶ طبقه ساخته‌شده است. در واحد‌های تجاری این مجموعه محصولاتی ازجمله پوشاک، کیف و کفش، لوازم‌خانگی، لوازم برقی، زیورآلات، لوازم‌آرایشی و عطر به فروش می‌رسند. اگر به دنبال برند‌های مطرح ساعت، لباس و لوازم‌آرایشی هستید، مرکز خرید دو دلفین را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

علاوه بر محصولاتی که گفته شد، در مرکز خرید دو دلفین گل و گیاه‌های منطقه قشم نیز به فروش می‌رسند. فروش این گیاهان برای بسیاری از مسافران و گردشگران جذاب است. در همین مجموعه رستوران و کافی‌شاپ عالی و باکیفیت برای راحتی بیشتر مراجعه‌کنندگان ساخته‌شده است. می‌توانید بعد از اتمام خریدتان در این مجموعه، برای صرف غذا به رستوران و یا کافی‌شاپ مرکز خرید دو دلفین مراجعه کنید. شما می‌توانید در سفرتان به قشم یک روز کامل را به بازدید از مجموعه دو دلفین و بازار گردی در این فروشگاه بزرگ اختصاص دهید.

آدرس مرکز خرید دو دلفین: درگهان، روبروی مجتمع تجاری نور

مجتمع تجاری دریا

یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید قشم و درگهان، مجتمع تجاری دریا است که دارای تعداد ۱۵۳۰ واحد تجاری می‌شود این مجموعه در میدان اصلی بندر درگهان واقع‌شده و تنوع بالایی در اجناس و محصولات دارد. در این مرکز خرید برند‌های معروف ایرانی و خارجی دیده می‌شوند و به همین سبب قیمت‌های متنوعی برای اجناس و کالا‌ها وجود دارند.
در این مرکز خرید در دوطبقه حدود ۱۵۰۰ واحد تجاری مشغول به فعالیت هستند. در طبقه همکف محصولات متنوعی باقیمت نسبتاً مناسب شامل پوشاک، لوازم‌خانگی، کیف و کفش، اسباب‌بازی، لوازم ورزشی، لوازم‌آرایشی به فروش می‌رسند و در طبقه بالایی نیز یکی از بهترین هتل‌های قشم به نام هتل سینگو قرارگرفته است. در طبقه دوم این مجموعه رستوران دریا آغاز به فعالیت کرده است و غذا‌هایی عالی با بهترین طعم و کیفیت را به مشتریان ارائه می‌کند.

آدرس مرکز خرید دریا: درگهان، میدان انقلاب

مرکز خرید زمرد

یک مورد دیگر از بهترین مراکز خرید قشم، مرکز خرید زمرد است. مرکز خرید زمرد با داشتن کالا‌های متنوع و قیمت مناسب توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. در این مجموعه علاوه بر خرید تکی می‌توانید خرید عمده هم داشته باشید. اجناس این بازار بزرگ دارای کیفیت مناسب به همراه قیمت ارزان و مناسب هستند. برای بازدید و خرید در این مجموعه باید توجه داشته باشید که ساعت کاری مرکز خرید زمرد ۹ صبح تا ۱۰ شب می‌باشد البته برخی از عمده‌فروشان این مجموعه تا ساعت ۱۶:۰۰ فعالیت می‌کنند.

بیشترین فروش مرکز خرید زمرد در حوزه پوشاک می‌باشد، ولی سایر کالا‌ها مثل کیف و کفش، عینک، لوازم‌آرایشی و بهداشتی و لوازم‌خانگی نیز در این مجموعه به فروش می‌رسند؛ بنابراین اگر به دنبال کیفیت، تنوع و قیمت مناسب هستید مرکز خرید زمرد به شما پیشنهاد می‌شود. یکی از مزایای مهم این مجموعه مربوط به موقعیت مکانی آن می‌شود. پس از خریدتان در مرکز خرید زمرد می‌توانید از بازارچه‌های اطراف این فروشگاه بازدید کنید و تجربه یک بازار گردی در بازارچه‌ها و بازار‌های سنتی قشم را به دست آورید.

بازار نخل

زیباترین بازار سنتی که در قشم وجود دارد، بازار نخل است. این بازار که فعالیتش را در سال ۱۳۹۲ آغاز کرده به سبک معماری جزیره قشم ساخته‌شده و توانسته حس نوستالژی را به مشتریان و بازدیدکنندگان منتقل کند. طبقه همکف این مجموعه دارای دالان و راهرو‌های زیادی است که در سرتاسر آن مغازه‌های پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه وجود دارند. به دلیل سبک معماری و ساخت بازار نخل این مرکز خرید به یکی از جاذبه‌های دیدنی قشم تبدیل‌شده است.

این مرکز خرید ویژه فروش عمده پوشاک است، اما غرفه‌هایی نیز وجود دارند که فروش به‌صورت تکی است و در هنگام خرید در این مجموعه باید به کیفیت اجناسی که خریداری می‌کنید دقت زیادی داشته باشید. باکمی دقت و جست‌وجو می‌توانید محصولاتی از برند‌های معروف و عالی باقیمت معقول را پیدا کنید. در مرکز خرید بازار نخل رستوران و کافی‌شاپ ساخته‌شده است تا مشتریان برای خرید غذا مجبور به خارج شدن از مجموعه نباشند.

آدرس مرکز خرید نخل: درگهان، جنب پاساژ اطلس

بازار اطلس

در این بازار می‌توانید اقلام و کالا‌های مشخصی را خریداری کنید. این مرکز خرید دوطبقه در میان مراکز خرید قشم برای فروش کیف و کفش و چمدان مشهور شده است. در فروشگاه‌های بازار اطلس اجناس متنوعی باقیمت‌های مختلف به فروش می‌رسند؛ بنابراین اگر قصد خرید کیف، کفش و چمدان را داشتید یکی از بهترین مراکز خرید برای شما بازار اطلس است. چراکه بهترین و متنوع‌ترین مدل‌های کیف و کفش را می‌توانید در این بازار ببینید.

این بازار ساختار و تزئینات زیبایی دارد که در کنار نو تمیز بودن تمامی ساختمان و مغازه‌ها موردتوجه مشتریان قرارگرفته است. در بازار اطلس برای راحتی مشتریان در خصوص پارک کردن ماشین‌هایشان، یک پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته‌شده است. همچنین این مرکز خرید رستوران و کافی‌شاپ نیز دارد و بعد از اتمام خریدتان در این مجموعه می‌توانید برای صرف غذا به آن‌ها مراجعه کنید.

معرفی ۱۵ مورد از مراکز خرید قشم

بازار نور

رو به روی مرکز خرید دو دلفین یکی از مراکز خرید قشم به نام بازار نور قرارگرفته است. بازار نور در سال ۱۳۷۲ احداث‌شده است و در سال ۱۳۹۶ از طریق پل هوایی به مجموعه دو دلفین متصل شده است. فروشندگان و صاحبان واحد‌های تجاری در این مرکز خرید بومیان جزیره قشم هستند که انصاف زیادی در فروش محصولات و اجناسشان دارند و قیمت مناسبی برای کالا‌های خود در نظر گرفته‌اند. بازار نور محصولات بسیار متنوعی را باکیفیت و قیمت مناسب به مشتریان و گردشگران عرضه می‌کند. همه این موارد باعث شده مشتریان و مسافران استقبال زیادی از مرکز خرید بازار نور داشته باشند. نکته‌ی جالبی که باید در خصوص بازار نور بدانیم این است که این بازار در دل یک بازار دیگر قرارگرفته و با یک پل هوایی به مجموعه دو دلفین متصل می‌شود.

آدرس مرکز خرید نور: درگهان، روبروی مجتمع تجاری دو دلفین

مجتمع تجاری پرشین گلف

یکی از معروف‌ترین بازار‌ها و مراکز خرید قشم، مجتمع تجاری پرشین گلف است. این مجموعه تجاری دارای تعداد ۱۲۰ واحد تجاری می‌باشد که در این واحد‌ها اجناس مختلفی ازجمله پوشاک، لوازم آشپزخانه، لوازم‌خانگی، شال و روسری، لوازم‌آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی، عینک با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب به فروش می‌رسند. مجتمع تجاری پرشین گلف پشت مجتمع تجاری دریا در بندر درگهان واقع‌شده است. ظاهر و معماری این مجموعه بسیار زیبا بوده و دریای خلیج‌فارس نیز به زیبایی مشخص‌شده است.

آدرس مرکز خرید پرشین گلف: درگهان، میدان انقلاب، پشت مجتمع تجاری دریا

مرکز خرید سیمرغ

یکی از شیک‌ترین و زیباترین مراکز خرید قشم، مرکز رید سیمرغ به شمار می‌آید. این مرکز خرید در ۴ طبقه به ساخت رسیده است و تعداد ۷۱ واحد تجاری را شامل می‌شود. این مرکز خرید مدرن علاوه بر اینکه کالا‌های قیمت مناسب و باکیفیت را به فروش گذاشته است، دارای مراکز تفریحی برای رضایت بیشتر مسافران نیز می‌شود. رستوران و سالن بیلیارد از امکاناتی است که در این مجموعه در اختیار گردشگران و خریداران قرارگرفته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر