بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
مبادله تفاهم‌نامه هوشمندسازی و تحول دیجیتال میان آریاساسول و پژوهشگاه صنعت نفت
مرکز نوآوری و دانش‌بنیان شرکت پلیمر آریاساسول و مرکز پژوهش‌های صنعت نفت و یک شرکت خصوصی تفاهم‌نامه همکاری در زمینه هوشمند سازی و تحول دیجیتال مبادله کردند.
کد خبر : ۲۶۶۵۹۱

مبادله تفاهم‌نامه هوشمندسازی و تحول دیجیتال میان آریاساسول و پژوهشگاه صنعت نفت

به گزارش بورس نیوز، در همایش سراسری تحول دیجیتال و اقتصاد دانش بنیان که امروز یکشنبه مورخ ۲ بهمن ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، با حضور مرتضی شاه‌میرزائی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تفاهم‌نامه همکاری در زمینه هوشمند سازی و تحول دیجیتال فی‌مابین محمدرضا حیدرزاده مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت پلیمر آریاساسول، عظیم کلانتری اصل رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و یک شرکت خصوصی به امضاء رسید.

گفتنی است که این تفاهم‌نامه به منظور همکاری و استفاده بهینه از امکانات، استعداد، تجربیات و توانایی‌های یکدیگر در مبحث هوشمند سازی و تحول دیجیتال و پیاده سازی سامانه‌های پیشرو در بحث کنترل و مانیتورینگ تجهیزات انرژی، بهینه سازی زنجیره تولید محصولات پتروشیمی با استقرار سامانه‌های هوشمند، کاهش مصرف یوتیلیتی در صنایع و ساختمان‌ها، بهره گیری از ابزار‌های هوش مصنوعی و تجهیزات فناورانه، شناسایی نیاز‌های مرتبط با هوشمندسازی و تحول دیجیتال، اینترنت اشیاء صنعتی، هوش مصنوعی، Machine Vision، واقعیت مجازی و افزوده و Digital Twin مبادله گردید.

علاوه بر این در حاشیه این همایش از محصول های‌تک “Data Rain” نیز از سوی واحد نوآوری شرکت پلیمر آریا ساسول به عنوان محصولی فناورانه رونمایی شد.

قابل ذکر است که مرکز نوآوری و دانش‌بنیان شرکت پلیمر آریاساسول در مهرماه سال جاری با هدف به اشتراک گذاشتن تجربیات و بومی سازی دانش موجود در این شرکت با سایر شرکت‌های همکار و به منظور خلق ارزش افزوده از دانش روز موجود در صنعت راه‌اندازی شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر