بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
پتروشیمی پارس موفق ظاهر شد؛

اتان و پروپان دو محصول پر فروش در " پارس "

اتان و پروپان دو محصول پر فروش در
"پارس" درآمد عملیاتی که در دی ماه سال ۱۴۰۱ از فروش محصولات در بازار داخلی به ثبت رساند برابر با ۳ هزارو ۳۵۶ میلیارد تومان بود.
کد خبر : ۲۶۷۰۵۲

اتان و پروپان دو محصول پر فروش در

بورس نیوز:

شرکت پتروشیمی پارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی ماه سال جاری که از خود منتشر کرد به درآمد ۳ هزار و ۳۵۶ میلیارد تومانی رسید. این درآمد حاصل شده از فروش محصولات تولیدی در بازار داخل کشور بوده است.

" پارس" از ابتدای سال مالی تا پایان دی ماه سال جاری (سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) توانست از فروش محصولات تولیدی خود به درآمد تجمیعی ۴۲ هزار و ۴۱۰ میلیارد تومانی دست پیدا کند.

اتان و پروپان دو محصول پر فروش در

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی پارس در دهمین ماه از سال جاری به سهامداران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود.

میزان سرمایه به ثبت رسیده پتروشیمی پارس در ۱۰ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی برابر با ۴۷ هزار و ۶۰۵ میلیارد تومان است.

روند درامدزایی پتروشیمی پارس

"پارس" درآمد عملیاتی که در دی ماه سال ۱۴۰۱ از فروش محصولات در بازار داخلی به ثبت رساند نسبت به ماه گذشته شاهد افت درآمد خود نسبت به ماه گذشته بود. پتروشیمی پارس در ۱۰ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی درآمد تجمیعی که از فروش محصولات به ثبت رساند ۲۰ درصد (معادل ۷ هزار و ۵۰ میلیارد تومان) افزایش را نسبت به دوره مشابه سال گذشته تجربه کرد، بر اساس درآمد تجمیعی پارس می‌توان گفت که این پتروشیمی به پوشش ۱۲۰ درصدی از درآمد دوره مشابه مالی سال گذشته و به پوشش ۹۴ درصدی از درآمد ۱۲ ماه سال گذشته دست پیدا کرده است.

اتان و پروپان دو محصول پر فروش در

شرکت پتروشیمی پارس میزان درآمدی که بدست آورد ۳۰ درصد بیشتر از درامدی بوده که در دی ماه سال گذشته بدست آورده است.

بیشترین درآمدی که "پارس" در دی ماه از فروش محصولات به دست آورد مربوط به محصول «پروپان» بود که حدوداً یک هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان درآمدزایی را برای شرکت به همراه داشت که ۳۳ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، این میزان درآمد از فروش ۶۷ هزار و ۹۰۰ تن به دست آمد که ۲۹ درصد از سهم مقدار فروش ماهانه را در بر گرفته است.. هر تن «پروپان» در دی ماه برابر با ۱۶ میلیون و ۴۸۰ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت. نرخ فروش محصول «پروپان» در دی ماه نسبت به ماه گذشته تغییر یک میلیون تومانی را تجربه کرد.

تفکیک فروش پتروشیمی پارس

پس از «پروپان» بیشترین درآمدزایی را برای پتروشیمی پارس محصول «استایرن منومر» به خود اختصاص داده بود، درآمدی که از فروش این محصول عاید شرکت شد برابر با ۹۱۳ میلیارد تومان بود.

بیشترین نرخ فروش را در بین محصولات پتروشیمی پارس محصول «استایرن منومر» با مبلغی بالغ‌بر ۲۸ میلیون تومان در ازای هر تن به خود اختصاص داد که در این دوره با افزایش نرخ همراه بود، درآمدی که از فروش این محصول به دست آمد برابر با ۹۱۳ میلیارد تومان بود.

اتان و پروپان دو محصول پر فروش در

شرکت پتروشیمی پارس در دی ماه توانست ۳۰۷ هزارو ۷۰۶ تن محصول تولید کند که عمده محصول تولیدی مربوط به محصول «اتان» با ۹۹ هزارو ۵۴۸ تن بود. این شرکت دردی ماه با افزایش تولید ۳۸ درصدی روبه شد.
" پارس " ۲۳۳ هزارتن از محصولات خود را در بازار داخل کشور به فروش رساند، در ۱۰ ماه گذشته نیز مقدار فروش این پتروشیمی بالغ‌بر ۲ میلیون و ۶۷۵ هزارتن به ثبت رسید.

پرفروش‌ترین محصول "پارس" در این دوره ماهانه مربوط به «اتان» با ۱۰۰ هزارتن بود که ۴۳ درصد از بازار داخل کشور را به خود اختصاص داد، همچنین مابقی محصولات فروخته شده‌ی این شرکت پس از «اتان»، مربوط به پروپان با ۳۰، بوتان با ۲۴، پنتان با ۴، استایرن منومر با یک درصد و تولون بودند.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۶۲ درصد افزایش درآمد نسبت به ماه گذشته
پایان روند نزولی شرکت پتروشیمی پارس؛

۶۲ درصد افزایش درآمد نسبت به ماه گذشته

۶۲ درصد افزایش درآمد نسبت به ماه گذشته
پایان روند نزولی شرکت پتروشیمی پارس؛

۶۲ درصد افزایش درآمد نسبت به ماه گذشته

«پروپان» درآمدزاترین محصول پتروشیمی پارس در آبان ماه ۱۴۰۱؛

"پارس" خود را از روند نزولی تولید جدا کرد

ارسال نظر