بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس زیر ذره بین بورس نیوز؛

حفظ روند صعودی “تپسی”

حفظ روند صعودی “تپسی”
مجموع درآمد تجمیعی که تاکنون از سوی شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس به ثبت رسیده به پوشش ۱۷۹ درصدی از درآمد تجمیعی در ۱۲ ماهه سال گذشته دست یافت.
کد خبر : ۲۶۷۱۹۳

حفظ روند صعودی “تپسی”

بورس نیوز:

شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی ماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش و ارائه خدمات در سامانه کدال به اطلاع سهامداران خود رساند مبلغی برابر با ۶۱ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان بود، "تپسی" از ابتدای سال مالی تا انتهای دی ماه مجموع درآمد‌های خود را ۴۸۰ میلیارد تومان به ثبت رساند.

حفظ روند صعودی “تپسی”

" تپسی" در ۱۰ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون میزان سرمایه به ثبت رسیده خود را ۲۴۶ میلیارد تومان اعلام کرد، این شرکت استارت‌اپی در این دوره ۱۰ ماهه به میانگین درآمدی ۴۸ میلیارد تومان دست پیدا کرد.

روند درآمدزایی " تپسی"

شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس میزان درآمدی که در دی ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت در مقایسه با ماه گذشته شاهد رشد یک میلیارد تومانی درآمد‌های خود بود، این شرکت در ماه گذشته به درآمد ۶۱ میلیارد تومانی دست‌یافت و در این دوره با افزایشی که به همراه داشت به مبلغ ۶۲ میلیارد تومانی رسید.

حفظ روند صعودی “تپسی”

" تپسی" در دی ماه به روند صعودی خود ادامه داد، این شرکت میزان درآمدی که در این دوره به ثبت رساند نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۳۰ درصدی را از خود بر جای گذاشت و همچنین میزان درآمد تجمیعی که " تپسی" حاصل کرد در مقایسه با سال گذشته ۱۳۹ درصد افزایش یافت.

تفکیک درآمد دی ماه " تپسی "

"تپسی" بیشترین درآمد ماهانه‌ای که در دی ماه شناسایی کرد مربوط به بخش «کمیسیون دریافتی از سفیران» با ۵۹ میلیارد تومان بود، این بخش نسبت به دی ماه سال مالی گذشته رشد ۱۳۶ درصدی را به دنبال داشت.

درآمدی که شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس از بخش کمیسیون شناسایی کرد دربرگیرنده‌ی ۹۶ درصد از درآمد ماهانه بود و مابقی درآمد به ثبت رسیده توسط این شرکت استارت اپی متعلق به سرویس تلفنی، سو پیشینه سفیران، سفیر مختلف و سایر درآمد عملیاتی است.

حفظ روند صعودی “تپسی”

عمده‌ترین میزان درآمد “تپسی” همان‌طور که بیان شد متعلق به کمیسیون دریافتی از سفیران بود و پس‌ازآن نیز بخش «سرویس تلفنی» توانست درآمدی نزدیک به ۲ میلیارد تومان را از خود بر جای بگذارد و در جایگاه بعدی بایستد.

"تپسی" در ۳ ماه نخست سال جاری به میزان درآمد ۱۰۳ میلیارد تومانی رسید و در ۳ ماه دوم نیز با افزایش ۵۰ میلیارد تومانی نسبت به ۳ ماه نخست به درآمد ۱۵۳ میلیارد تومانی دست پیدا کرد، همچنین لازم به ذکر است که این شرکت استارت‌اپی در ۳ ماه سوم سال جاری با افزایش ۴ میلیارد تومانی نسبت به ۳ ماه گذشته (۳ ماه تابستان ۱۴۰۱)، ۱۵۷ میلیارد تومان درآمدزایی به همراه داشته است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پاییز فوق العاده برای
پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس رقم زد؛

پاییز فوق العاده برای " تپسی "

پاییز فوق العاده برای
پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس رقم زد؛

پاییز فوق العاده برای " تپسی "

سهم اسنپ از بازار تاکسی‌های اینترنتی ۹۰ درصد است
بازار تاکسی‌های اینترنتی در دستان اسنپ؛

سهم اسنپ از بازار تاکسی‌های اینترنتی ۹۰ درصد است

یکه تازی " تپسی " ادامه دارد؛

" تپسی " باز هم رکورد زد

ارسال نظر