بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
آغاز مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت‌پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشی
مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت‌پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشی، از دقایقی پیش در سالن خلیج‌فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش آغاز شد.
کد خبر : ۲۶۷۲۵۲

آغاز مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت‌پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشی


به گزارش بورس نیوز، این نمایشگاه به میزبانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و همکاری معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت و انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش برگزار می‌شود.

انتقال دانش فنی و خدمات مهندسی، حمایت و استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان و نوآور، حمایت از صنایع پایین‌دستی، توجه به نقش پژوهش و فناوری، توسعه ابزار‌های مالی با هدف توسعه صنعت پتروشیمی، تبیین اهمیت و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و نقش بانک‌ها و بازار سرمایه در تأمین مالی طرح‌ها و پروژه‌های این صنعت، از مهمترین محور‌های دوره چهارم این نمایشگاه است.

این نمایشگاه برای حضور گسترده مجتمع‌ها و فعالان پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشی، شرکت‌های دانش‌بنیان، سیستم بانکی و بازار سرمایه و تولیدکنندگان فعال بخش خصوصی برگزار شده است به طوری که بیش از ۳۰۰ شرکت معتبر داخلی در آن حضور دارند.

غرفه ویژه صنایع پایین دستی به صورت ویژه و مجزا از غرفه شرکت مادر، غرفه ویژه و مشترک با معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، برنامه‌هایی، چون ۳۶ نشست تخصصی، سینما نوآوری و… در چهارمین دوره این نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

چهار استودیوی تلویزیونی و رادیویی در نمایشگاه و سالن همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد کیش و ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری صدا و سیما، نمایش هنرمندانه تاریخچه و اهمیت صنعت نفت و پتروشیمی با تهیه بیش از هفت کلیپ و تیزر حرفه‌ای، فیلم کوتاه داستانی و طراحی تونل زمان (برای اولین بار)، و نیز تهیه و انتشار محصولات خبری متنوع (از جمله نشریه تخصصی داخلی «فارس ما») با هدف تبیین سیاست‌ها، دستاورد‌ها و موفقیت‌های هلدینگ خلیج فارس از مهمترین اقدام‌ها و برنامه‌ریزی‌های رسانه‌ای انجام شده برای انعکاس لحظه به لحظه این رویداد مهم است.

چهارمین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت‌پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش از امروز (دوشنبه، ۲۴ بهمن‌ماه) به مدت سه روز (چهارشنبه، ۲۶ بهمن‌ماه) در جزیره کیش دایر است.

در مراسم افتتاحیه، برخی مقامات عالی کشور از معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونین وزرا و مدیران و فعالان صنعت نفت و پتروشیمی، اساتید دانشگاه، مدیران و پژوهشگران شرکت‌های دانش بنیان و مراکز علمی و تحقیقاتی، مدیران عامل بانک‌ها و فعالان بازار سرمایه، و مدیران عامل، مدیران و کارشناسان شرکت‌های تابعه گروه خلیج فارس حضور دارند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
صادرکنندگان محصولات کشاورزی، صنایع غذایی و تبدیلی از پیمان‌سپاری ارزی معاف شوند
رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران در نامه‌ای به معاون رئیس‌جمهور خواستار شد،

صادرکنندگان محصولات کشاورزی، صنایع غذایی و تبدیلی از پیمان‌سپاری ارزی معاف شوند

ارسال نظر