بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
قیمت خودرو امروز ۲۷ بهمن ۱۴۰۱؛

پژو ۲۰۶ در آستانه نیم میلیاردی شدن

پژو ۲۰۶ در آستانه نیم میلیاردی شدن
در روز‌های گذشته قیمت خودرو همچنان با نوساناتی همراه بوده است. اما بازار شب عید خودرو در کشور رونق گرفته و خرید و فروش‌ها افزایش یافته است.
کد خبر : ۲۶۷۳۴۳

پژو ۲۰۶ در آستانه نیم میلیاردی شدن

قیمت خودرو صفر داخلی روز پنجشنبه، ۲۷ بهمن ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در روز‌های گذشته قیمت خودرو همچنان با نوساناتی همراه بوده است. اما بازار شب عید خودرو در کشور رونق گرفته و خرید و فروش‌ها افزایش یافته است.

در سایت‌های خرید و فروش قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش در بازار ایران به این شرح ثبت شده است:

پراید ۱۱۱ هفته‌های گذشته کانال‌شکنی کرد و وارد بازه ۳۰۰ میلیون تومانی شد. اما قیمت این خودرو دوباره به کانال قبلی بازگشت. اما امروز صبح این خودرو مجدداً به باشگاه ۳۰۰ میلیونی‌ها پیوست و با پنج میلیون افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به ۳۰۴ میلیون تومان رسید.
پراید ۱۳۱ نیز امروز پنج میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و هم‌اکنون در نرخ ۲۹۵ میلیون تومان به بازار کشور عرضه می‌شود.

تارا اتوماتیک هم که این روز‌ها با افزایش قیمت قابل توجهی همراه شده است، طی چند روز گذشته روند نوسانی به خود گرفت. این خودرو که روز‌های گذشته وارد کانال ۸۰۰ میلیون تومانی شده بود، امروز با ۱۶ میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به دیروز، در نرخ ۸۵۱ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

اما پژو ۲۰۷ که روز‌ها بود با ثبات قیمت همراه شد و قیمت آن در بازار تغییری نکرد، امروز ۱۷ میلیون تومان گران شد و به ۸۷۴ میلیون تومان رسید. به نظر می‌رسد این خودرو تحت تاثیر خبر توقف تولید پژو ۲۰۶ با افزایش قیمت مواجه شده است.

قیمت دنا معمولی هم امروز ثابت ماند و در نرخ ۶۳۰ میلیون تومان عرضه شد. دنا معمولی تنها خودرویی است که در این روز‌ها با نوسانات قیمتی همراه نشده است.

پژو پارس اتوماتیک که در روز‌های گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، ۱۰ میلیون تومان گران شد و به نرخ ۶۵۰ میلیون تومان در بازار خودرو کشور رسید.

تجارت‌نیوز

اشتراک گذاری :
ارسال نظر