بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
رفع تنگنای مهم تولید با اعتماد به شرکت‌های ایرانی؛

کمپرسور چیلر mcquay پتروشیمی شهیدتندگویان رونمایی شد

در چهارمین رویداد حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایشی و پتروپالایشی با حضور آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دکتر علی عسکری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، از کمپرسور چیلر mcquay ساخت ایران رونمایی شد تا یکی از معضلات بزرگ خط تولید مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان با اعتماد به شرکت‌های ایرانی حل شود.
کد خبر : ۲۶۷۳۹۵

کمپرسور چیلر mcquay پتروشیمی شهیدتندگویان رونمایی شد

به گزارش بورس نیوز، کمپرسور چیلر mcquay با همت متخصصین مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان در استفاده از منابع داخلی کشور و اعتماد به شرکت دانش بنیان همگام صنعت ایستای اهواز به طور کامل بومی سازی شد.

این کمپرسور با ۱۳۰۰۰ دور در دقیقه و ۱۲۰۰ تن تبرید روی هر یک از پنج دستگاه چیلر وظیفه خنک نمودن آب فرآیندی واحد‌های پلیمری PET۲ و همچنین خنک کردن سالن‌های واحد‌های نساجی مجتمع را برعهده دارند و با توجه به مساحت بالای این سالن‌ها و گرمای منطقه نقش مهمی در کیفیت محصولات نساجی مجتمع دارند.
این کمپرسور‌ها ساخت شرکتی آمریکایی بوده که به واسطه تحریم‌های ظالمانه سازنده از پشتیبانی فنی و تأمین قطعه یدکی خودداری کرد و در صورت عدم تأمین قطعه یدکی مجتمع مجبور به تعویض کلیه این نوع چیلر‌ها بود که هزینه بسیار هنگفتی در برداشت.

قطعات مورد استفاده در این دستگاه بسیار دقیق و حساس هستند و عملیات طراحی و ساخت پیچیده‌ای دارند.

این مهم به همت متخصصین شرکت دانش بنیان کاوش صنعت توس و با اعتماد مجموعه مدیریت و متخصصین مجتمع شهید تندگویان انجام شده و این تنگنای تولید در مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان پایان یافت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر