بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
پس از فراهم کردن امکان ثبت‌نام در طرح‌های فروش محصولات سایپا با استفاده از حساب وکالتی بانک پارسیان، هم‌اکنون این امکان در گروه خودروسازی ایران‌خودرو نیز فراهم‌شده است.
کد خبر : ۲۶۷۴۱۴

امکان ارائه خدمت حساب‌های وکالتی بانک پارسیان به

به گزارش بورس نیوز، از این پس دارندگان حساب نزد بانک پارسیان می‌توانند برای ثبت‌نام در طرح‌های فروش محصولات گروه خودروسازی ایران‌خودرو و سایپا ازجمله فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش عادی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، نسبت به معرفی حساب وکالتی خود نزد بانک پارسیان اقدام کنند.

در این راستا، مشتریان محترم می‌توانند با مراجعه به آدرس: https://vekalati.parsian-bank.ir/ در خصوص وکالتی نمودن حساب خود به‌صورت غیرحضوری، به نفع این دو شرکت خودروساز اقدام نمایند.

راهنمای ثبت حساب وکالتی به‌منظور ثبت‌نام خودرو در شرکت‌های خودروسازی از طریق لینک https://parsian-bank.ir/hesab-e-vekalati برای مشتریان نیز فراهم‌شده است.

گفتنی است؛ برای ثبت سفارش و خرید خودرو از شرکت‌های خودروسازی افتتاح حساب وکالتی ضروری است. با استفاده از حساب وکالتی فرآیند درخواست و پرداخت مبلغ خرید خودرو از شرکت‌های خودروساز امکان‌پذیر است. حساب وکالتی، یک نوع حساب بانکی است که برای پرداخت مبلغ خرید خودرو از این شرکت‌ها استفاده می‌شود. مشتری با افتتاح این حساب اختیار مسدود کردن، رفع مسدودی و انتقال پول از حساب خود را به فروشنده می‌دهد. در حساب وکالتی، مشتری به فروشنده وکالت می‌دهد تا به میزان مبلغ ارزش قرارداد (ارزش خودرو و هزینه‌های مرتبط به آن) در حساب، وجوهی را مسدود کرده تا پس از نهایی شدن خرید خودرو از حساب او، به‌حساب فروشنده منتقل کند و این حساب به‌عنوان یک روش جدید صرفاً جهت اختصاص خودرو به مصرف‌کننده واقعی در نظر گرفته‌شده و تا زمان مشخص شدن حائز شرایط بودن مشتری هیچ برداشتی از حساب انجام نمی‌شود.

شایان‌ذکر است؛ بانک پارسیان به‌منظور توسعه‌ی زنجیره‌ی خدمات خود برای فعالان بازار سرمایه و گسترش تعاملات با کارگزاری‌های مجاز، علاوه بر فراهم آوردن خدمات احراز هویت سجام، ایجاد حساب کاربری و خدمات آنلاین کارگزاری، برای سهولت مشتریان محترم در فرآیند معاملات آنلاین، امکان ثبت سپرده‌ی مشتری جهت ثبت معاملات بازار اوراق بهادار (خریدوفروش برخط سهام) یا بورس کالا (خریدوفروش مواد اولیه و بورس کالا) فراهم کرده است. در حال حاضر امکان ثبت حساب وکالتی، برای مشتریان تمامی کارگزاری‌ها در بخش معاملات نقدی بورس کالا و کارگزاری پارسیان در بخش اوراق بهادار مقدور می‌باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر