به گزارش بورس نیوز، در حاشیه اولین روز از همایش بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت، بهپرداخت ملت از راه حل جدید این شرکت تحت عنوان "بهپرداخت من" با حضور احمد جعفری، مدیرعامل هلدینگ بهسازان فردا و شهریار خلیلی، مدیرعامل بهپرداخت ملت رونمایی کرد.
سامانه جامع پذیرندگان شرکت بهپرداخت ملت تحت عنوان «بهپرداخت من»، راه حلی جدید از این شرکت است که با هدف پیشگام بودن در صنعت پرداخت کشور، بهبود تجربه مشتریان و تنوعبخشی به راهکارهای تأمین پایانه طراحی و تولید شده است. در حال حاضر نسخه تحت وب و نسخه موبایل (PWA) در دسترس مشتریان قرار دارد.
شرکت بهپرداخت ملت با هدف توسعه ابزارهای پرداخت الکترونیکی، فعالیت خود را در سال ۱۳۸۴ بهعنوان ارائهدهنده پرداخت خدمات الکترونیک (PSP) آغاز کرده است. این شرکت علاوه بر ارائه خدمات پرداخت الکترونیک، به توسعه محصولات و ارائه راه حلهای تخصصی برای مشتریان خود میپردازد.
سامانه بهپرداخت من امکانات متنوعی دارد ازجمله: امکان ثبت درخواست درگاه پرداخت اینترنتی (IPG)، ثبت درخواست کارتخوان فروشگاهی (POS) بهصورت مستقیم بدون واسطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتریان به شعب بانکها.
به گفته داود زرین فرد، معاون امور مشتریان و عملیات بهپرداخت ملت، این سامانه همچنان در حال توسعه است و به زودی سرویسهای بیشتری هم به آن اضافه خواهد شد.
امکان ثبت و پیگیری خدمات پشتیبانی مورد نیاز پذیرندگان بهصورت آنلاین نیز در این سامانه فراهم شده است. از دیگر امکانات این سامانه میتوان به ثبت تمامی درخواستهای پذیرندگان بهصورت شبانهروزی و همچنین تکمیل فرمها و انجام کلیه استعلامات مورد نیاز بدون مراجعه حضوری و در کمترین زمان ممکن اشاره کرد.