بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر رقم زد؛

گندله محصول جذاب "کگل"

گندله محصول جذاب
عنوان درآمدزاترین محصول "کگل" در بهمن‌ماه سال جاری به گندله با یک هزار و ۶۶۵ میلیارد تومان تعلق گرفت.
کد خبر : ۲۶۷۸۸۹

گندله محصول جذاب

بورس نیوز:

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در یازدهمین ماه سپری‌شده از سال جاری (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) مقدار فروش محصولات خود را ۷۶۰ هزار تن در سامانه کدال به ثبت رساند، مقدار فروش تجمیعی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر تا پایان بهمن‌ماه سال جاری ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تن بود، "کگل" از فروش محصولات در این بازه زمانی ۳۳ هزار و ۶۷۰ میلیارد تومان درآمدزایی را به همراه داشت.

گندله محصول جذاب

میزان درآمدی که معدنی و صنعتی گل‌گهر در بهمن‌ماه از فروش ۷۶۰ هزار تن محصول خود به ثبت رساند برابر با ۲ هزار و ۴۱۰ میلیارد تومان بود. "کگل" در ۱۱ ماه گذشته به میانگین مقدار فروش یک میلیون و ۲۷ هزار تن در هر ماه رسید.

گفتنی است، در بهمن‌ماه مقدار فروش این شرکت معدنی نسبت به میانگین ماهانه در ۱۰ ماه گذشته کمی کاهش را تجربه کرد.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر مقدار فروشی که از ابتدای سال مالی تاکنون به ثبت رساند در مقایسه با سال گذشته که ۱۰ میلیون و ۹۱۱ هزار تن را به فروش رساند اکنون با رشد ۴ درصدی به مقدار فروش ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تن رسید.

گندله محصول جذاب

درآمد ماهانه‌ای که شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در یازدهمین ماه از سال جاری به ثبت رساند در مقایسه با ماه گذشته که یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان درآمدزایی داشت، ۵۱ درصد افزایش درآمدزایی را مشاهده کرد. درآمد تجمیعی صادراتی که گل‌گهر از ابتدای سال مالی تاکنون از فروش محصولات صادراتی خود شناسایی کرد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۹۷۴ درصد افزایش درآمد را تجربه کرد.

مقدار فروش ماهانه "کگل" در بهمن‌ماه سال گذشته ۴۹۵ هزار تن به ثبت رسید اما؛ در بهمن‌ماه ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته رشد ۵۴ درصدی را تجربه کرد و در مقایسه با دی‌ماه ۱۴۰۱ نیز این شرکت معدنی افزایش فروش ۴۱ درصدی را به خود دید.

گندله محصول جذاب

عنوان درآمدزاترین محصول " کگل " در بهمن‌ماه سال جاری به گندله با یک هزار و ۶۶۵ میلیارد تومان تعلق گرفت، مقدار فروش این محصول برابر با ۵۱۴ هزار و ۲۷۴ تن بود که در مقایسه با دی‌ماه رشد ۴ درصدی را تجربه کرد و همچنین نرخ فروش گندله در یازدهمین ماه سال جاری برابر با ۳ میلیون و ۲۳۵ هزار تومان اعلام کرد.

گندله محصول جذاب

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در بهمن‌ماه سال جاری از فروش دیگر محصولاتی همچون گندله صادراتی، کنسانتره سنگ‌آهن و گندله ریزدانه کسب درآمد کرد، «گندله صادراتی» بیشترین مقدار فروش و درآمدزایی را پس از گندله داخلی به خود اختصاص داد و پس‌ازآن نیز کنسانتره سنگ‌آهن عمده‌ترین مقدار فروش را با ۸۶ هزار تن به خود اختصاص داد و از فروش آن به درآمد ۲۳۸ میلیاردتومانی دست‌یافت.

" کگل " در این دوره ماهانه مقدار تولید محصولات خود را یک میلیون و ۲۱۰ هزار تن در کارنامه مالی به ثبت رساند و در ۱۱ ماه گذشته نیز توانست بالغ‌بر ۱۸ میلیون و ۷۰۱ هزار تن محصول تولید کند، بیشترین مقدار تولید "کگل" مربوط به کنسانتره سنگ‌آهن با ۹ میلیون و ۱۵۰ هزار تن بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش ۵۱ درصدی درآمد ماهانه
"کگل" به درآمد ۲ هزار و ۴۱۰ میلیاردتومانی دست پیدا کرد؛

افزایش ۵۱ درصدی درآمد ماهانه "کگل"

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در مجمع:

تولید آهن اسنفجی برای "کگل" حاشیه سود خوب دارد

ارسال نظر