بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
شرکت ارتباط فردا، پیشروترین هلدینگ فینتک و لندتک کشور، به عنوان بازوی دیجیتال بانک آینده، ورود به بازار سرمایه را در برنامه راهبردی خود، قرار داده است.
کد خبر : ۲۶۸۱۰۳

شرکت «ارتباط فردا»‌ی بانک آینده؛ آماده حضور در بازار سرمایه

به گزارش بورس نیوز، شرکت ارتباط فردا، پیشروترین هلدینگ فینتک و لندتک کشور، به عنوان بازوی دیجیتال بانک آینده، ورود به بازار سرمایه را در برنامه راهبردی خود، قرار داده است. در همین راستا، فرآیند ثبت پذیرش این شرکت در سال ۱۴۰۱ شروع شده و پس از طی مراحل قانونی، به‌زودی سهام آن در فرابورس عرضه عمومی می‌شود.

شرکت ارتباط فردا، وابسته به بانک آینده، از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با نگاهی به آخرین تحولات دنیا در صنعت مالی و شناخت عمیق فضای بانکی و تجارت الکترونیکی به عنوان یکی از خوشنام‌ترین و پیشروترین شرکت‌های فعال در این حوزه در ایران، محصولاتی را طراحی کرده و توسعه می‌دهد که می‌توانند در فضای زندگی دیجیتال ایرانیان، تأثیر قابل‌توجهی داشته باشند.

در ۱۱ ماهه منتهی به اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۲۰۰۰ میلیارد ریال درآمد و ۱۰۰۰ میلیارد ریال سود خالص در این شرکت محقق شده است.
در پی این روند رو به رشد در سال ۱۴۰۱ و تحقق اهداف ترسیم‌شده در خصوص درآمد و سود خالص کسب‌شده، بانک آینده به عنوان سهام‌دار عمده شرکت ارتباط فردا، برنامه‌های توسعه‌ای ویژه‌ای را طی سال ۱۴۰۲ برای این شرکت در نظر دارد.

هم‌اکنون ارتباط فردا در بازار‌های نوین فین‌تک فعال است و شرکت‌های متعددی مانند فینوتک، به‌عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم OpenAPI کشور، فینووا از قدیمی‌ترین، پایدارترین و قابل اعتمادترین شرکت‌ها در حوزه سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های حوزه فینتک، و هم‌چنین در زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه وام‌دهی خُرد (LendTech) استارتاپ‌هایی مانند: قسطا و لندو را در تملک خود دارد. ارتباط فردا در حوزه «مدیریت ثروت» (WealthTech) و ارائه خدمات نوین در حوزه نئوبانک و بازار سرمایه نیز فعالیت می‌کند.

در مجموع شرکت ارتباط فردا با ارائه خدمات پرداخت فن‌آورانه نظیر: خدمات نرم‌افزاری، کارت‌های پیش‌پرداخت و محصولاتی هم‌چون: فینوتک، ایران‌کارت، همراه‌کارت (یکی از پرکاربردترین و شناخته‌شده‌ترین اپلیکیشن‌های پرداخت کشور) و آبانک، دارای بیش از ۲۰ میلیون مشتری در سراسر کشور است. ارسالی

اشتراک گذاری :
ارسال نظر