بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
سخنگوی دولت گفت: آنچه که رئیس مجلس شورای اسلامی گفت این بود که یک بسته ارزی توسط مجلس ۴۰ روز پیش تحویل دولت شد؛ اما این موضوع صحیح نیست.
کد خبر : ۲۶۸۱۲۲

بسته ارزی از مجلس دریافت نکردیم

به گزارش بورس نیوز، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت درباره اینکه برخی نمایندگان با اشاره به جلسه دی‌ماه از ارائه بسته ارزی مجلس به دولت خبر داده‌اند، اظهار کرد: آنچه که رئیس مجلس شورای اسلامی گفت این بود که یک بسته ارزی توسط مجلس ۴۰ روز پیش تحویل دولت شد؛ اما این موضوع صحیح نیست.

وی افزود: طبیعتاً نامه‌های نمایندگان مجلس و روسای کمیسیون‌ها که درباره موضوعات جاری کشور با مضامین مختلف و پیشنهادات متفاوت و بعضا متعارض با یکدیگر به دولت ارسال می‌شود، نمی‌تواند نظر کل نمایندگان یا نظر مجلس تلقی شود.

بهادری جهرمی بیان کرد: در همان جلسه چهارم دی چند نماینده مجلس و روسای کمیسیون‌های اقتصادی، برنامه و بودجه و جهش تولید صحبت کردند و هر کدام در نظرات‌شان راهکار‌ها و پیشنهادات متفاوتی را در نظر داشتند که حتی بعضا با یکدیگر متعارض است؛ اما کدام یک نظر مجلس است؟

وی تصریح کرد: برخی دیگر از نمایندگان مجلس یا روسای کمیسیون‌ها هم در ملاقات‌های حضوری نکات دیگری مطرح کرده‌اند، اما آنچه که ملاک عمل دولت است، قانون مصوب مجلس یا تصمیماتی است که در جلسات شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مصوب می‌شود.

دبیر هیات دولت گفت: قانون اساسی و آیین‌نامه داخلی نحوه و مسیر ارائه نظرات مجلس را مشخص کرده است و انتظار می‌رود همه مقام‌ها منطبق بر همین مسیر اعلام نظر کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر