بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
بانک ملت محقق کرد؛

ثبات در "وبملت"

ثبات در
بانک ملت در یازدهمین ماه سال جاری موفق به ثبت میانگین درآمد ماهیانه ۷ هزار و ۵۷۹ میلیاردتومانی شد.
کد خبر : ۲۶۸۱۳۸

ثبات در

بورس نیوز:

بانک ملت ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های به‌دست‌آمده از بخش تسهیلات اعطایی را در این دوره برابر با ۸ هزار و ۸۳ میلیارد تومان اعلام کرد و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز به درآمد تجمیعی ۸۳ هزار و ۳۷۲ میلیاردتومانی از تسهیلات اعطایی رسید.

ثبات در

میزان سرمایه‌ای که "وبملت" تا پایان بهمن‌ماه از خود بر جای گذاشت برابر با ۲۶ هزار و ۲۰۴ میلیارد تومان بود، این بانک توانست میزان پرداختی خود جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری را به ۳ هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان برساند.

درآمد‌های "وبملت" از تسهیلات اعطایی

میزان درآمدی که بانک ملت ایران در بهمن‌ماه از بخش تسهیلات اعطایی شناسایی کرد کاهش اندکی را نسبت به ماه گذشته نشان می‌دهد، اما، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این بانک در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۸ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

ثبات در

میزان درآمدی که بانک ملت در بهمن‌ماه سال جاری کسب کرد، ۴۹ درصد افزایش را نسبت به بهمن‌ماه ۱۴۰۰ نشان داد. از طرفی این بانک در یازدهمین ماه سال جاری موفق به ثبت میانگین درآمد ماهیانه ۷ هزار و ۵۷۹ میلیاردتومانی شد.

عمده‌ترین درآمد "وبملت" در بهمن‌ماه متعلق به «مرابحه» و «سلف» بود، مبلغ به ثبت رسیده در بخش‌های نام‌برده برابر با ۴ هزار و ۵۳۶ میلیارد تومان و یک هزار و ۳۲۰ میلیارد تومان بود.

درآمدی که بانک ملت از بخش «مرابحه» به همراه داشت ۵۶ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده در بهمن‌ماه را به خود اختصاص داد، «سلف» نیز ۱۶ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
به منظور تحقق اهداف برنامه ریزی شده در "شفن" رخ داد؛

"شفن" و "وبملت" در مسیر صعود

به منظور تحقق اهداف برنامه ریزی شده در "شفن" رخ داد؛

"شفن" و "وبملت" در مسیر صعود

رشد ۹۹ درصدی درآمد عملیاتی
در دوره ۶ ماهه صورت گرفت؛

رشد ۹۹ درصدی درآمد عملیاتی "وبملت"

در دوره ۶ ماهه صورت گرفت؛

رشد ۹۹ درصدی درآمد عملیاتی "وبملت"

ارسال نظر