بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
بیمه تعاون ماه به ماه بهتر می‌شود؛

رکوردی دیگر برای "وتعاون"

رکوردی دیگر برای
شرکت بیمه تعاون در بهمن ماه به تراز مثبت ۳۸۷ درصدی دست‌یافت.
کد خبر : ۲۶۸۱۴۰

رکوردی دیگر برای

بورس نیوز:

شرکت بیمه تعاون در گزارش فعالیت منتهی به بهمن ماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش حق بیمه به بیمه‌شدگان تحت پوشش خود به ثبت رساند برابر با ۲۶۸ میلیارد تومان بود و همچنین "وتعاون" از ابتدای سال مالی (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) تا پایان بهمن ماه از فروش حق بیمه به درآمد تجمیعی یک هزار و ۵۶۱ میلیارد تومانی دست یافت.

رکوردی دیگر برای

میزان خسارتی که شرکت بیمه تعاون در بهمن ماه پرداخت کرد برابر با مبلغ ۶۹ میلیارد تومان بود که با افزایش ۲۵ درصدی مواجه شد و از ابتدای سال تا پایان یازدهمین ماه از سال جاری نیز میزان پرداختی خود را ۵۹۶ میلیارد تومان اعلام کرد، لازم به ذکر است که "وتعاون" در بهمن ماه به تراز مثبت ۳۸۷ درصدی دست‌یافت.

روند درآمدزایی "وتعاون"

بر اساس فعالیت ماهانه "وتعاون" در دهمین ماه از سال مالی میزان درآمد ۲۳۷ میلیارد تومانی را از خود بر جای گذاشت اما؛ در این دوره ماهانه وتعاون با رشد ۵ درصدی به مبلغ ۲۶۸ میلیارد تومانی رسید و همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز با افزایش ۲۲۳ درصد روبه‌رو بود، میزان درآمد تجمیعی که این شرکت بیمه‌ای در ۱۱ ماه گذشته به ثبت رساند در مقایسه با سال گذشته افزایش ۷۱ درصدی را تجربه کرد.

رکوردی دیگر برای

همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید "وتعاون" از ابتدای سال مالی تاکنون بیشترین میزان درآمدزایی را در پایان دی ماه از خود بر جای گذاشته بود، اما با عملکرد عالی خود در بهمن ماه رکورد حق بیمه صادره خود را شکست و به بالاترین میزان درآمدی خود در دو سال گذشته رسید، همچنین گفتنی است که درآمدزایی این شرکت بیمه‌ای در ۳ ماه سوم سال مالی و ۲ ماه چهارم سال جاری روند رو به رشد را به همراه داشت، از این رو سه ماه اخیر برای "وتعاون" بسیار عالی سپری شد.

تفکیک حق بیمه صادره "وتعاون" در رشته‌های بیمه‌ای در بهمن ماه

بیشترین میزان درآمد "وتعاون" در بهمن ماه سال جاری متعلق به «درمان» با مبلغی بالغ‌بر ۱۱۹ میلیارد تومان بود که در این دوره ۴۵ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد.

پس از رشته بیمه «درمان» که عنوان درآمدزاترین رشته بیمه را به خود اختصاص داد، رشته بیمه «ثالث - اجباری» با مبلغی نزدیک به ۶۴ میلیارد تومان در جایگاه بعدی قرار داشت، همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن ماه نیز بیشترین میزان درآمد ثبت‌شده " وتعاون " مربوط به «ثالث-اجباری» با ۴۹۰ میلیارد تومان بود.

رکوردی دیگر برای

در پایان گفتنی است که "وتعاون" میزان درآمد تجمیعی که از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن ماه از خود بر جای گذاشت با رشد ۶۴۹ میلیارد تومانی نسبت به سال گذشته همراه بود و لازم به ذکر است که در این دوره ۱۱ ماهه به تراز مثبت ۲۶۲ درصدی دست پیدا کرد.

شرکت بیمه تعاون در یازدهمین ماه از سال جاری با عملکرد عالی خود در بهمن ماه رکورد حق بیمه صادره خود را شکست و به بالاترین میزان درآمدی خود در دو سال گذشته رسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شرکت بیمه تعاون رکورد زد؛

" وتعاون " ایستاده در قله درآمدزایی

رشد ۱۱۳ درصدی درآمد ماهانه

"وتعاون" مجدد رکورد زد

رشد ۱۱۳ درصدی درآمد ماهانه

"وتعاون" مجدد رکورد زد

درآمد سالانه بیمه تعاون افزایش پیدا کرد
کسب درآمد ۱۰۵ میلیارد تومانی "وتعاون" از فروش حق بیمه؛

درآمد سالانه بیمه تعاون افزایش پیدا کرد

ارسال نظر