بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
فصلنامه تحول دیجیتال بیمه ملت به ایستگاه
هشتمین شماره فصلنامه تحول دیجیتال بیمه ملت، درباره «آینده مشاغل بیمه‌ای» منتشر شد.
کد خبر : ۲۶۸۲۳۷

فصلنامه تحول دیجیتال بیمه ملت به ایستگاه «آینده مشاغل بیمه‌ای» رسید

به گزارش بورس نیوز،تحول فناوری اطلاعات و دنیای دیجیتال، فضای بسیاری از کسب‌وکار‌ها را در جهان تغییر داده است، تغییراتی که در دوران همه‌گیری ویروس کرونا سرعت بیشتری گرفت. صنعت بیمه نیز از این تغییرات بزرگ و تحول‌های دنیای دیجیتال مستثنی نبود و در همین راستا فضای کسب‌وکار‌های بیمه‌ای دچار دگرگونی شد.

در فضای جدید، بسیاری از مشاغل به دلیل میدان‌داری فناوری حذف و با ورود بازیگران جدید، برخی از مشاغل به بیرون سازمان‌ها منتقل شده‌اند. این تغییرات سبب شده تا کارکنان شرکت‌های بیمه، به صرف تمرکز بر توانمندی‌های پیشین، با خطر ادامه فعالیت و حتی کیفیت نوع کار مواجه شوند و برای همراه شدن با فضای نوین، نیازمند بازنگری در نقش، جایگاه و آینده خود باشند. در چنین شرایطی لازم است تا کارکنان این شرکت‌ها، توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود را تقویت کنند تا بتوانند مانند گذشته در سازمان خود نقش موثری داشته باشند.

تحولاتی که به آن اشاره شد، مدل‌های کسب‌وکار شرکت‌های بیمه را نیز تغییر داده است و آینده از آن شرکت‌هایی خواهد بود که با این تغییرات همراه شوند و حتی جلوتر، آن را پیش‌بینی و برایش برنامه‌ریزی کرده باشند.

فصلنامه تحول دیجیتال بیمه ملت، در هشتمین شماره خود با همین رویکرد به سراغ «آینده مشاغل بیمه‌ای» رفته و در این فصلنامه، ۹ مقاله درباره تغییرات صنعت بیمه در حوزه دیجیتالی شدن و فناوری اطلاعات منتشر شده است.

علاقمندان می‌توانند برای دسترسی به این فصلنامه، به آدرس http://tech.melat.ir (http://tech.melat.ir/) در بخش «فصلنامه تحول دیجیتال» مراجعه کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر