بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
احسان مرادی، کارشناس بازار سرمایه گفت؛

نمایشگاه صنعت مالی، دروازه شناخت بازار مالی

نمایشگاه صنعت مالی، دروازه  شناخت بازار مالی
کارشناس بازار سرمایه گفت: اگر به سرمایه گذاری در بورس تمایل دارید برای اینکه متضرر نشوید به مشاورین سرمایه گذاری دارای مجوز مراجعه کنید و از سرمایه گذاری غیر مستقیم غافل نشوید.
کد خبر : ۲۶۹۲۷۸

بورس نیوز:

احسان مرادی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز درباره روند صعودی بازار سرمایه و پیشگیری از تکرار تجربه سال 1399 گفت: در سال تلخ بازارسرمایه افراد با هر سطح درآمدی و تجربه به خرید سهام اقدام کردند و پس از ریزش بازار سرمایه متضرر شدند.
نمایشگاه صنعت مالی، دروازه  شناخت بازار مالی

او با بیان اینکه آحاد مردم باید سرمایه گذاری غیرمستقیم در بازارسرمایه را انتخاب کنند، افزود: اکنون بیش از 100 صندوق سرمایه گذاری برای سرمایه گذاری غیرمستقیم فعال است و بازدهی خوبی نیز دارند. با یک جستجوی ساده این امکان فراهم می شود که صندوق های سرمایه گذاری را با یکدیگر مقایسه کنیم تا مسیر مشخص سرمایه گذاری انتخاب شود.

این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: وقتی شخصی بخواهد حاصل پس انداز یک عمر را سرمایه گذاری کند باید درباره این موضوع تحقیق کند. در حال حاضر همه صندوق های سرمایه گذاری بخشی به نام ارتباط با مشتریان دارند که سرمایه گذاران را به درستی و متناسب با شرایط فرد، راهنمایی می کنند.

مرادی خاطرنشان کرد: اطلاعات لازم در شبکه های مختلف وجود دارد و می توان به آن ها دسترسی پیدا کرد. تنها چیزی که می توان گفت این است که سرمایه گذاری مستقیم کار دشواری است که نیاز است تا از حداقل دانش مالی برخوردار باشیم. با سرمایه گذاری غیرمستقیم می توان در صندوق های مختلف ریسک را به حداقل رساند و کار حرفه ای خود را انجام داد.

وی به افزایش اهمیت فرهنگ سازی در شرایط فعلی بازارسرمایه اشاره کرد و گفت: برگزاری رویدادها و نمایشگاه های تخصصی همچون نمایشگاه صنعت مالی که خردادماه امسال برگزار می شود، یکی از مهمترین دروازه های شناخت جامعه از بازارهای مالی است. با این اقدام امکان ارتباط مستقیم سرمایه گذاران و نهادهای حرفه ای بازارمالی فراهم می شود.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: در این رویدادها معمولا شرکت هایی که در زمینه مدیریت دارایی فعال هستند می توانند سابقه، تجربه و دستاوردهای خود را به عموم علاقمندان معرفی کنند و در نهایت افراد با مقایسه آنها بهترین تصمیم را برای سرمایه گذاری بگیرند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
.
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
....فحش خوارمادر به اوناییکه پول ماهارو تو بورس خوردن همه چیز 1000درصد گرون شده پول ما تو بورس یکسوم یایکچهارم 3 سال قبله.