بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
با طرح جدیدی که بیمه تعاون ارائه داده است، خریدار بیمه نامه بدنه اتومبیل به واسطه امتیازات در نظر گرفته شده، یک خرید چند سر برد انجام داده است.
کد خبر : ۲۶۹۷۴۲

خریدار این بیمه نامه، برنده است!


به گزارش بورس نیوز طرح جدیدی که بیمه تعاون برای خریداران بیمه نامه ارائه داده است، موجب می‌شود تا علاقه‌مندان به تهیه بیمه نامه بدنه خودرو، از دریافت بیمه نامه رایگان آتش سوزی منازل مسکونی نیز برخوردار شوند.

به‌طور کلی خطر‌های اصلی که بیمه بدنه تحت پوشش قرار می‌دهد عبارت است از: حادثه (تصادف) به صورت کلی یا جزئی؛ واژگون شدن خودرو؛ آتش سوزی، صاعقه، انفجار؛ برخورد یک جسم متحرک یا ثابت؛ سقوط خودرو و سرقت کلی.

همچنین تمام علاقه‌مندان به خرید بیمه‌نامه بدنه می‌توانند پوشش‌های فرعی نیز برای خود تهیه کنند که از این پوشش‌ها می‌تواند شامل مواردی چون: جبران خسار‌ت وسیله‌نقلیه در برابر حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله و فوران آتش‌فشان؛ سرقت لوازم و قطعات خودرو؛ پاشش رنگ و اسید بر روی خودرو؛ شکست شیشه؛ افت قیمت خودرو؛ پوشش کشیده شدن میخ یا اشیای نوک‌تیز و... شود.

یک بیمه نامه رایگان

با توجه به اتفاقات سال‌های اخیر و افزایش احتمال حوادث آتش سوزی برای منازل مسکونی و نیز کاهش ریسک این احتمال، تمام افرادی که بیمه نامه بدنه اتومبیل بیمه تعاون را خریداری می‌کنند، از بیمه نامه رایگان آتش سوزی منازل مسکونی خود برخوردار می‌شوند.

بر این اساس، خریدار بیمه نامه اتومبیل نه تنها به کاهش ریسک‌های خود در قبال اموال با ارزش اقدام کرده، بلکه به خاطر ذکاوت در مدیریت ریسک، هدیه نیز گرفته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر