بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
فولاد هرمزگان، لوح سپاس برند ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد
در همایش سراسری یکصد برند ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی، لوح سپاس برند برتر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به شرکت فولاد هرمزگان تعلق یافت.
کد خبر : ۲۷۰۲۴۴

فولاد هرمزگان، لوح سپاس برند ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد

به گزارش بورس نیوز، نخستین همایش سراسری یکصد برند ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی با حضور جمعی از مدیران دولتی و شرکت‌های مطرح کشور در مرکز همایش‌های صدا و سیما و با هدف اثربخشی مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان، اثربخشی مسئولیت اجتماعی بر ارزش برند، آغاز جدید برند ملی و نقش برند ملی در بحران‌های اقتصادی برگزار شد و شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یکی از برند‌های مطرح صنعت فولاد کشور به ویژه در حوزه انجام مسئولیت‌های اجتماعی، در این همایش لوح سپاس را دریافت کرد.

در انجام مسئولیت‌های اجتماعی پیشرو هستیم

عطاالله معروفخانی،  مدیرعامل فولاد هرمزگان در حاشیه این همایش در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های بزرگ، بیان کرد: انجام مسئولیت‌های اجتماعی در کنار برنامه‌ریزی برای افزایش تولید و اجرای طرح‌های توسعه‌ای که بقای بنگاه‌های اقتصادی بنگاه‌های تولیدی در گرو اجرای طرح‌های توسعه‌ای است، جزو اولویت‌های اصلی هر بنگاه اقتصادی به شمار می‌روند.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری مبنی بر «مهار تورم، افزایش تولید»، عنوان کرد: در سال جاری برنامه اصلی فولاد هرمزگان، افزایش تولید نسبت به سال قبل است و طرح‌های توسعه‌ای شرکت نیز در جهت افزایش تولید و بقای شرکت در بازار‌های داخلی و بین‌المللی برنامه‌ریزی شده‌اند.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان انجام مسئولیت اجتماعی در کنار افزایش تولید و اجرای طرح‌های توسعه‌ای را از وظایف اصلی هر بنگاه اقتصادی دانست و گفت: کشور ما به انجام مسئولیت‌های اجتماعی توسط بنگاه‌های بزرگ نیاز دارد و ضروری است که با برنامه‌ریزی، گام‌های مثبتی را در این راستا برداریم.

معروفخانی در پایان با اشاره به اینکه فولاد هرمزگان طی دو سال گذشته در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی بسیار خوب عمل کرده و جزو بنگاه‌های پیشرو بوده است، تاکید کرد: فولاد هرمزگان در این عرصه در سطح استان هرمزگان به عنوان اولین مجموعه صنعتی پیش‌گام محسوب می‌شود و نام فولاد هرمزگان در حوزه مسئولیت اجتماعی استان به خوبی می‌درخشد.

وی در پایان از استمرار عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در فولاد هرمزگان خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۲ در کنار افزایش تولید و سرعت بخشیدن به طرح‌های توسعه‌ای در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز همانند سال‌های قبل پیشرو خواهیم بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر