رویکرد "بیمه بازار" رویکرد خدمت است

غفاری، مدیر فروش شبکه بیمه بازار در گفتوگو با بورس نیوز، در حاشیه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اظهار کرد: همان طور که میدانیم صنعت بیمه سرآمد تکنولوژی و فناوری است. کارگزاریهای برخط در این امر بسیار کمک کردند.
وی افزود: در بیمه بازار برای ما مهم است که بهترین خدمات را از شرکتهای بیمه بگیریم و به مردم ارائه دهیم. از آنجایی که فروش شبکهای میتواند در لحظه با همه ایران ارتباط داشته باشد، این موضوع برای ما حائز اهمیت است.
مدیرفروش شبکه بیمه بازار درباره چالشهای این صنعت بیان کرد: یکی از چالشهای ما این است که فناوری و اقدامات فناورانه از سمت کسب و کارهای سنتی با مخالفت روبهرو است. اگر رویکرد همه صنعت بیمه به سمت تکنولوژی باشد، قطعا به نفع همه مردم ایران است و صنعت بیمه را رشد میدهد. مانند سایر صنعت که به کمک استارت آپها و کسب و کارهای نوپا رشد کرد و افزایش درآمد را محقق کردند. مخالفتهایی که از روی تغییر نگرش سازمانها رقم میخورد، به ما به شدت آسیب میزند.
غفاری ادامه داد: تاکنون در فعالیت هایمان موفق بودیم و بهترین خدمات را ارائه دادیم. بیمه بازار اولین و بهترین کارگزاری برخطی است که از سال ۹۵ فعالیت میکند. بزرگترین شبکههای فروش سازمانی و فروش بیمهای و بازاریابهای مختلف دارند با ما همکاری میکنند و توانستیم بهترین خدمات، بهترین درآمد و بهترین رویکرد را ارائه دهیم.
به گفته وی، رویکرد بیمه بازار رویکرد خدمت است.
مدیر فروش شبکه بیمه بازار در این باره ادامه داد: موضوع بعدی، موضوع خدمات صدور و خسارت است. میانگین صدور مجموعه بیمه بازار، بین ۵ تا ۱۳ دقیقه است و این خود در صنعت بیمه یک رکورد محسوب میشود. در بیمه بازار ما خدمتی داریم و مردم به صورت آنی خسارت میگیرند و این برای هر صنعتی بسیار جذاب است.
غفاری با اشاره به هدف از حضور در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تهران گفت: برای ما مهم است که دیده شویم؛ بنابراین در این نمایشگاه تلاش میکنیم که مردم را با بیمه بازار بیشتر آشنا کنیم. اما رویکرد آگاهی مردم درباره فرهنگ بیمه، معرفی پلتفرم و اینکه با تکنولوژی چقدر راحتتر میتوانیم خدمت ارائه دهیم، بسیار مهم است.

