بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۷
کد خبر : ۱۰۱۳۸۴
رییس شورای شهر اصفهان گفت: روحانی باید کلید اجرایی شدن طرح‌هایی مانند بهشت‌آباد را داشته باشد، زیرا تحقق این امور حق شهروندان اصفهانی است.

عباس حاج‌رسولیها امروز‌(شنبه) در نطق پیش از دستور خود در شورای شهر اصفهان اظهار کرد: شهرداری اصفهان همواره از نخستین دستگاه‌هایی بوده که بدهی‌های خود به تامین اجتماعی پرداخت کرده است، چرا که دستگاه‌های استانی همیشه زیر ذره‌بین بوده‌اند.

وی افزود: در خصوص جلسه مشترک با شورای شهر و شهردار خوراسگان و اضافه شدن منطقه ۱۵ به شهرداری اصفهان نیز گفت: ما با شهرداری و شورای شهر خوراسگان جلساتی را برگزار کردیم که در این جلسات مقرر شد تا خوراسگان زیر نظر شهرداری اصفهان قرار گیرد و این منطقه به شهرداری منطقه ۱۵ اصفهان تبدیل شود.

رییس شورای شهر اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه زاینده‌رود بزرگ‌ترین خواسته مردم اصفهان، کشور و علاقه‌مندان به اصفهان در تمام دنیا است، تصریح کرد: متاسفانه جریان آب زاینده رود قطع شده است و باید تا هشت ماه دیگر صبر کنیم تا شاید آبی در آن جاری شود.

حاج‌رسولیها اضافه کرد: وجود کم آبی در استان را کتمان نمی‌کنیم اما آیا اگر برنامه‌ریزی در بخش آب وجود داشت چنین سرنوشتی برای زاینده رود رقم می‌خورد؟ و آیا این مصرف‌های بی حد و حساب در بخش‌های مختلف به وجود می‌آمد؟

وی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی و رییس جمهور منتخب باید وزیر نیرویی را انتخاب کنند که بتواند از پس پروژه‌هایی همچون بهشت آباد بر بیاید، چرا که متاسفانه مطالبات ما از دولت قبلی برای بهشت آباد برآورده نشد.

رییس شورای شهر اصفهان با بیان اینکه بزرگ‌ترین مطالبه مردم اصفهان از رییس جمهور بعدی جاری ماندن آب در زاینده‌رود است، افزود: آقای روحانی باید کلید برای اجرایی شدن طرح‌هایی مانند بهشت‌آباد را در دست داشته باشد زیرا اجرای این طرح‌ها حق شهر اصفهان است.













اشتراک گذاری :
ارسال نظر