بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۲
کد خبر : ۱۰۱۵۳۴
مدیر فروش گروه صنعتی رامک خودرو از موافقت اولیه کمپانی خودروسازی سانگ یانگ کره ای به منظور تولید خودرو شاسی بلند این شرکت در ایران خبر داد.

به گزارش ایرنا، سید احسان الدین غفوریان افزود: با سرمایه گذاری های انجام شده هم اکنون یکی از مدرنترین خط تولید خودرو در کشور آماده شده است و امیدواریم، تولید خودروهای شاسی بلند سانگ یانگ تا پایان سال جاری و یا اوایل سال آینده در کشورمان آغاز شود. 

به گفته وی، طی دو سال و نیم گذشته این شرکت بیش از چهار هزار دستگاه انواع این خودرو را در ایران به فروش رسانده و هم اکنون با بیش از ۱۵ نمایندگی در سراسر کشور، ارایه خدمات پس از فروش به این خودروها را نیز تسهیل کرده است. 

غفوریان سپس از آغاز پیش فروش چهار خودرو شاسی بلند اکتیون، رکستون، کایرون و رودیوس توسط این گروه صنعتی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: گروه صنعتی رامک خودرو درصدد است پیش از تولید این خودروها در کشور، پیش فروش چهار مدل فوق را آغاز کند. 

مدیر فروش گروه صنعتی رامک خودرو یادآور شد: با وجود تحریم های بین المللی صاحبان صنایع خودروسازی کشور مصمم هستند با برنامه ریزی های دقیق، همچنان تولید خودرو در کشور افزایش یابد. 

وی اظهار داشت: هر چند که با توقف فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی، هزینه حمل کالا به بنادر ایران افزایش یافته است، اما خودروسازان داخلی به روند افزایش تولید خود توجه جدی دارند. 

وی با بیان اینکه مشکلات ارزی و تحریم ها در سال گذشته تولید خودرو را در کشور ۴۴ درصد کاهش داد، افزود: با این حال خودروسازان داخلی افزایش تولید و رسیدن به میزان تولید گذشته را در دستور کار خود قرار داده اند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر