بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۱
کد خبر : ۱۰۳۱۷۰
مدیر ناشران فرابورس نزدیک ترین عرضه اولیه را پالایشگاه کرمانشاه دانست و گفت: پیش بینی های این شرکت هم اکنون نزد حسابرس است و با انتشار عملکرد سه ماهه، سهام شرکت نیز قابل انتشار می شود.
 مدیر ناشران فرابورس با بیان مطلب بالا گفت: شرکت پتروشیمی جم اطلاعاتی را به سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال کرد که در برخی موارد اختلاف نظر وجود دارد و با تکمیل آنها، سهام شرکت در فرابورس عرضه خواهد شد.
رضا غلامعلی پور در پاسخ به این سوال که چه مواردی بیشتر مورد تاکید سازمان بورس است، ابراز داشت: در خصوص بودجه سال 92 شرکت، سازمان اطلاعات بیشتری را خواسته است و پتروشیمی جم در حال تهیه اطلاعات تکمیلی است.
وی در خصوص زمان عرضه سهام این شرکت تصریح کرد: با توجه به اینکه عرضه اولیه سهام است، سرمایه گذاران شناختی نسبت به شرکت ندارند و از همین رو پتروشیمی جم باید اطلاعات کاملی را به بازار منعکس کند تا پس از مشخص شدن تمام زوایای مالی، وارد فرابورس شود.
وی با اشاره به اینکه اداره نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص زمان عرضه سهام این شرکت تصمیم گیری می کند، اظهار داشت: طبق دستورالعمل افشا، شرکت موظف است تا آخرین اطلاعات خود را به بازار منعکس کند. به علاوه ترجیح بر این است تا به جای تعجیل در عرضه سهم، این عرضه با اطلاعات شفاف، دقیق و کامل انجام شود.
مدیر ناشران فرابورس نزدیک ترین عرضه اولیه را پالایشگاه کرمانشاه دانست و خاطرنشان کرد: پیش بینی های این شرکت هم اکنون نزد حسابرس است و با انتشار عملکرد سه ماهه، سهام شرکت نیز قابل انتشار می شود.
وی با اشاره به اینکه بر این اساس، انتظار می رود عرضه سهام پالایشگاه کرمانشاه زودتر از پتروشیمی جم انجام شود، تاکید کرد: البته اطلاعات این شرکت نیز باید به طور دقیق به بازار منعکس شود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر