بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۶
در این میان شرکت تکادو نزدیک به یک میلیون سهم شرکت معادن منگنز ایران را خرید و دو میلیون سهم "وبشهر" به پرتفوی بورسی شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی رفت.
کد خبر : ۱۰۵۰۴۳
معاملات روز گذشته تالار شیشه ای در حالی پیگیری شد که شاخص کل با 94 واحد افت از 59 هزار و 57 واحد به رقم 58 هزار و 962 واحد رسید.

براساس گزارش بورس نیوز، ارزش معاملات دیروز با نزدیک به 15 درصد نزول نسبت به روز قبل از آن به یک هزار و 550 میلیارد ریال دست یافت که تمامی آن به معاملات خرد اختصاص داشت. همچنین از یک هزار و 550 میلیارد ریال ارزش معاملات روز مذکور بیش از 60 درصد حجم خرید و نزدیک به 70 درصد فروش سهام را حقیقی ها رقم زده اند.

حجم معاملات نیز طی روز اخیر با یک درصد کاهش نسبت به روز قبل از آن به 350 میلیون سهم و حق تقدم نزول یافت.

همچنین سه نماد "وبملت"، "شبندر" و "تاپیکو" پربیننده ترین نمادها طی معاملات دیروز بودند که در هر سه نماد بیشترین حجم معاملات مربوط به حقیقی ها بوده، حال آنکه در نماد "شبندر" فروشندگان حقوقی بیش از خریداران آن بوده است.

در این میان شرکت تکادو نزدیک به یک میلیون سهم شرکت معادن منگنز ایران را خرید و دو میلیون سهم "وبشهر" به پرتفوی بورسی شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی رفت.

شرکت سرمایه گذاری دلیران پارس بیش از یک میلیون سهم شرکت لیزینگ خودرو را به تملک خود درآورد و شرکت گروه مالی ملت خریدار 10 میلیون سهم بانک ملت بود.

این در حالی است که عده ای از حقوقی های بازار در نقش فروشنده ظاهر شدند و اقدام به فروش سهام تحت تملک خود کردند.

در این بین شرکت سرمایه گذاری صفا هشت میلیون سهم شرکت فولاد امیرکبیر کاشان را فروخت و شرکت سپاهان خاور آسیا 250 هزار سهم شرکت کاشی اصفهان را عرضه کرد.

در پایان این گزارش می افزاید، شرکت سرمایه گذاری توسعه اعتماد و نیز مؤسسه صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر به ترتیب 21 میلیون و بیش از دو میلیون سهم بانک انصار را به سبد سرمایه گذاری های خود افزودند و در مقابل آن مؤسسه صندوق سرمایه گذاری کارکنان حکمت 21 میلیون سهم بانک انصار را به فروش رساند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر