بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۶
شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی نفت یک میلیون و پانصد هزار سهم شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت را خرید و بیش از شش میلیون سهم بانک انصار به تملک مؤسسه صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر درآمد.
کد خبر : ۱۰۵۲۴۴
معاملات تالار شیشه ای طی روز چهارشنبه در حالی پیگیری شد که شاخص کل با 817 واحد افت از 58 هزار و 962 واحد به 58 هزار و 146 واحد رسید.

براساس گزارش بورس نیوز، ارزش معاملات روز مذکور با نزدیک به 58 درصد نزول نسبت به روز قبل از آن به 652 میلیارد ریال دست یافت که تمامی آن را معاملات خرد بوده رقم زده اند.

حجم معاملات نیز طی آخرین روز معاملاتی هفته گذشته با نزدیک به 60 درصد کاهش نسبت به روز قبل از آن به 141 میلیون سهم و حق تقدم نزول یافت.

همچنین سه نماد "وبملت"، "شبندر" و "تاپیکو" پربیننده ترین نمادها طی معاملات روز چهارشنبه بودند که در هر سه نماد بیشترین حجم خرید مربوط به حقیقی ها بوده، حال آنکه حقوقی ها تنها خریدار سهام آنها بوده اند.

در این بین شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی نفت یک میلیون و پانصد هزار سهم شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت را خرید و بیش از شش میلیون سهم بانک انصار به تملک مؤسسه صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر درآمد.

شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی نیز یک میلیون سهم "وبشهر" و نیز یک میلیون سهم "وتوسم" را به پرتفوی بورسی خود افزود.

در پایان این گزارش می افزاید، عده ای از حقوقی های بازار در نقش فروشنده ظاهر شدند و اقدام به فروش سهام تحت تملک خود کردند. در این میان شرکت سرمایه گذاری صفا بیش از شش میلیون سهم شرکت فولاد امیرکبیر کاشان را فروخت و 400 هزار سهم شرکت کشت و صنعت پیاذر توسط شرکت تجارت کولاک تبریز عرضه شد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر