بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷
کد خبر : ۱۰۵۸۰۰
خبرگزاری مهر- در جریان تغییر معاونت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت تشکل‌هاي بخش خصوصي حوزه معادن و صنايع معدني کشور، در نامه‌ای خطاب به رییس دفتر رییس‌جمهوری و وزير صنعت، معدن و تجارت، خواستار معرفي يک چهره معدني و با تجربه فعاليت در بخش خصوصي در پست‌هاي مربوطه اين وزارتخانه شدند.
 در بخشی از نامه انجمن‌های سنگ ایران، تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ‌آهن ایران، تولیدکنندگان و صادرکنندگان سرب و روی ایران، صادرکنندگان صنعتی، معدنی و خدمات فنی و مهندسی ایران به همراه اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی ایران به «محمد نهاوندیان» و «محمدرضا نعمت‌زاده» آمده است: شرایط کشور در حوزه معادن و صنایع معدنی که از جمله تاثیرگذارترین ارکان اقتصاد ملی در فراهم آوردن امکان رشد متوازن و یکنواخت کشور، ایجاد اشتغال در مناطق دور افتاده و... است، متاثر از سیاست‌های غیرمدبرانه دولت در سال‌های اخیر و به‌رغم بهره‌گیری از بدنه‌ای فهیم و مسلط به مباحث کارشناسی، در مسیری غیر از اهداف اصلی حرکت کرده‌است.
 بر این اساس بیم آن می‌رود در صورت عدم انجام اقدامات فوری و توجه خاص به این حوزه، تبعات منفی آن طی سال‌های آتی نمایه‌ای غیرقابل جبران بر پیکره اقتصاد ملی پدید آورد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر