بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۵
در این میان شرکت پاکنام بیش از سه میلیون سهم شرکت بیسکویت گرجی را خریداری کرد و بیش از یک میلیون سهم "شپنا" به پرتفوی بورسی بانک رفاه کارگران رفت.
کد خبر : ۱۰۵۹۰۴
معاملات روز گذشته تالار شیشه ای در حالی پیگیری شد که شاخص کل با 47 واحد کاهش از 59 هزار و 164 واحد به 59 هزار و 117 واحد رسید.

براساس گزارش بورس نیوز، ارزش معاملات دیروز با بیش از 39 درصد نزول نسبت به روز قبل از آن به یک هزار و 409 میلیارد ریال دست یافت که تمامی آن مربوط به معاملات خرد بوده است. همچنین از یک هزار و 409 میلیارد ریال بیش از 73 درصد حجم خرید و بیش از 81 درصد فروش سهام به حقیقی ها اختصاص داشت.

حجم معاملات نیز طی روز اخیر با نزدیک به 43 درصد افت نسبت به روز قبل از آن به 322 میلیون سهم و حق تقدم نزول یافت.

همچنین سه نماد "شبندر"، "وبملت" و "رمپنا" پربیننده ترین نمادها طی معاملات روز مذکور بودند که در هر سه نماد حقیقی ها بیشترین حجم معاملات را رقم زدند، حال آنکه در نمادهای "شبندر" و "وبملت" خریداران حقوقی بیش از فروشندگان آن بوده است.

در این میان شرکت پاکنام بیش از سه میلیون سهم شرکت بیسکویت گرجی را خریداری کرد و بیش از یک میلیون سهم "شپنا" به پرتفوی بورسی بانک رفاه کارگران رفت.

شرکت گروه مالی ملت نیز بیش از شش میلیون سهم بانک ملت را به سبد سرمایه گذاری های خود افزود.

این در حالی است که عده ای از حقوقی های بازار در نقش فروشنده ظاهر شدند و اقدام به فروش سهام تحت تملک خود کردند.

در این بین شرکت ملی انفورماتیک بیش از چهار میلیون سهم "مداران" و نیز بیش از دو میلیون سهم "رکیش" را به فروش رساند.

در پایان این گزارش می افزاید، شرکت پلی اکریل ایران نزدیک به 200 هزار سهم شرکت تولید مواد اولیه و الیاف مصنوعی را عرضه کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر