بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۸
در نماد "وصندوق" شرکت نوآوران مدیریت سبا نزدیک به دو میلیون سهم آن را به سبد سرمایه گذاری های خود افزود و در مقابل آن بانک پارسیان عرضه کننده 12 میلیون سهم آن بود.
کد خبر : ۱۰۵۹۹۹
معاملات روز گذشته تالار شیشه ای در حالی پیگیری شد که شاخص کل با 284 واحد صعود از 59 هزار و 117 واحد به 59 هزار و 401 واحد رسید.

براساس گزارش بورس نیوز، ارزش معاملات دیروز با نزدیک به 16 درصد رشد نسبت به روز قبل از آن به یک هزار و 633 میلیارد ریال دست یافت که تمامی آن به معاملات خرد اختصاص داشت. همچنین از یک هزار و 633 میلیارد ریال ارزش معاملات روز گذشته بیش از 66 درصد حجم خرید و بیش از 67 درصد فروش سهام را حقیقی ها رقم زده اند.

حجم معاملات نیز طی روز اخیر با بیش از 28 درصد افزایش نسبت به روز قبل از آن به 414 میلیون سهم و حق تقدم صعود کرد.

همچنین سه نماد "شبندر"، "وبملت" و "رمپنا" پربیننده ترین نمادها طی معاملات روز گذشته بودند که در هر سه نماد بیشترین حجم معاملات مربوط به حقیقی ها بوده، حال آنکه خرید حقوقی ها بیش از فروش آنها بوده است.

در این میان شرکت ایده گستر دور اندیش بیش از یک میلیون سهم بانک پارسیان را خریداری کرد.

بانک رفاه کارگران نیز نزدیک به یک میلیون سهم شرکت پالایش نفت اصفهان را تحصیل کرد و شرکت گروه مالی ملت خریدار بیش از هشت میلیون سهم بانک ملت بود.

این در حالی است که عده ای از حقوقی های بازار در نقش فروشنده ظاهر شدند و اقدام به فروش سهام تحت تملک خود کردند.

در این بین شرکت سینا فرآیند نیرو یک میلیون سهم شرکت ایران ترانسفو را فروخت و بیش از دو میلیون سهم "فملی" توسط شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان عرضه شد.

شرکت ملی انفورماتیک بیش از دو میلیون سهم "مداران" و بیش از چهار میلیون سهم "رکیش" را از سبد سرمایه گذاری های خود خارج کرد.

همچنین شرکت بازرگانی تدارکات کارآمد پویا ابریشم و دولت جمهوری اسلامی بخش یک دارایی هر کدام یک میلیون و پانصد هزار سهم بانک تجارت را به فروش رساندند.

در پایان این گزارش می افزاید، در نماد "وصندوق" شرکت نوآوران مدیریت سبا نزدیک به دو میلیون سهم آن را به سبد سرمایه گذاری های خود افزود و در مقابل آن بانک پارسیان عرضه کننده 12 میلیون سهم آن بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر