بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۳
کد خبر : ۱۰۸۲۱۵
مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاههای سراسر کشور صبح امروز دوشنبه با حضورحسن روحانی رییس جمهور در دانشگاه تهران برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان به دستگاه‌های امنیتی و وزارت اطلاعات توصیه کرد راه را برای دیپلماسی باز و به دانشگاه، اساتید بزرگ و دانشجویان اعتماد کنند.

جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم پیش از آغاز مراسم از درب ورودی دانشجویان خبرنگاران و اساتید وارد سالن شد که توسط مسئولان برگزاری به ردیف های جلویی سالن محل برگزاری مراسم راهنمایی شد.

از بین چهره های دولتی افرادی نظیر حسین فریدون برادر و دستیار ویژه رئیس جمهور، جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم، علی اصغر فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، الهام امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهور، حسین هاشمی استانداران تهران، حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور در این مراسم حضور داشتند، ضمن این که در اواسط این برنامه محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور به جمع دولتی های حاضر در این مراسم اضافه شد.

به گزارش مهر، نیمی از کسانی که در سالن برگزاری مراسم حاضر بودند از اساتید، معاونان و روسای دانشگاه ها و عمدتا افراد میانسالی بودند که نمی توانستند دانشجو باشند، عده زیادی از دانشجویان جلوی درب ورودی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران ایستاده بودند و از کسانی که وارد سالن می شدند سوال می کردند کارت دعوت را چگونه تهیه کرده اند.

مراسم تقدیر از برگزیدگان کنکور سراسری سال 92، سخنرانی رئیس جمهور و چند تن از اعضا تشکل های دانشجویی از دیگر بخش های این برنامه بود.

گزیده عکس های حسن موسوی عکاس فارس، عرفان خوشخو عکاس ایسنا، احسان نادری پور عکاس ایرنا، مهدی کاوه ای عکاس موج، حامد ملک پور عکاس تسنیم و سید ابراهیم سیدی عکاس سایت ریاست جمهوری از این مراسم را در زیر می بینید
.






















اشتراک گذاری :
ارسال نظر