بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۶:۰۱
کد خبر : ۱۰۸۶۳۷
ایکوپرس- مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو خبر از برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات تولیدی و رسیدن به بالانس ارزی و توسعه سهم خود در بازار‌های بین‌المللی داد. 
هاشم یکه‌زارع در روز ملی صادرات با بیان این مطلب و با تاکید بر ایجاد راهکارهای جدید در امر صادرات به عنوان گامی در جهت اقتصاد بدون نفت، گفت: باید با گشایش بازار‌های جدید صادراتی برای افزایش میزان فعلی صادرات تلاش شبانه روزی کرد.
وی افزود: توسعه محصولات با برند ایران‌ خودرو و تولید خودروهای مطابق با ظرفیت بازارهای هدف باید در دستور کار معاونت‌ صادرات گروه صنعتی ایران خودرو قرار گیرد. 
یکه‌زارع تاکید کرد: تمامی فعالیت‌های صادراتی گروه صنعتی ایران خودرو در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و برنامه‌های راهبردی وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت و استفاده از ظرفیت‌های دیپلماسی صورت خواهد گرفت.  وی واقعی شدن نرخ ارز را موجب بهبود و توسعه فعالیت‌های صادراتی برای گروه صنعتی ایران خودرو دانست و خاطرنشان کرد: با ادامه روند افزایش تولید و به کارگیری مکانیزم‌هایی در صادرات، در برنامه‌اي سه‌ساله بالانس ارزی در ایران خودرو رخ خواهد داد. 
یکه‌زارع، توسعه شبکه خدمات پس از فروش از بعد تعمیراتی و تامین قطعات یدکی در بازارهای هدف صادراتی، رعایت قیمت تمام شده با تاکید بر سودآوری، آموزش‌های نوین نیروی انسانی و استفاده از شیوه‌های جدید بازاریابی را از مهم‌ترین برنامه‌ها در حوزه صادرات محصولات گروه صنعتی ایران خودرو دانست. 
اشتراک گذاری :
ارسال نظر