بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰
در گفتگو با مدیر مالی گروه صنعتی بارز عنوان شد:

تکذیب یک شایعه/احتمال کاهش قیمت فروش محصولات

بخش های تکمیلی کارخانه بارز کردستان در شش ماهه دوم سال مالی جاری به ظرفیت خواهد رسید و در همین راستا نمی توان از محل تولید آن برای سال جاری سودی را قائل شد.
کد خبر : ۱۱۰۱۲۲
افتتاح کارخانه بارز کردستان در حالی طی سال جاری اتفاق افتاده است که برخی از بخش های آن همچون بخش پخت و ساخت تکمیل شده و اکنون مشغول به تولید آزمایشی هستند.

مدیر مالی گروه صنعتی بارز در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز با بیان مطلب فوق افزود: بخش های تکمیلی کارخانه بارز کردستان در شش ماهه دوم سال مالی جاری به ظرفیت خواهد رسید و در همین راستا نمی توان از محل تولید آن برای سال جاری سودی را قائل شد.

مسعود زندکریمی تصمیم "پکرمان" جهت افزایش میزان صادرات را شایعه دانست و گفت: چهار درصد فروش "پکرمان" صادراتی است که در حال حاضر روال عادی خود را طی می کند و تصمیم خاصی در خصوص افزایش آن اتخاذ نشده است.

وی با اشاره به ظرفیت 75 هزار تنی گروه صنعتی بارز جهت تولید اظهار کرد: "پکرمان" به عنوان بزرگترین تولیدکننده در گروه خود به شمار می آید که حدود 40 درصد کل تولید تایر و تیوپ کشور را بر عهده دارد و این در شرایطی است که ظرفیت تولید " پکرمان " به تازگی از 71 هزار تن در سال به 75 هزار تن رسیده است و در نتیجه فعلاً تصمیمی جهت افزایش میزان تولید نخواهد داشت.

مدیر مالی گروه صنعتی بارز افزایش نرخ فروش را در سال جاری بعید دانست و اظهار کرد: کاهش نرخ دلار سبب بالا رفتن انتظار مصرف کننده جهت کاهش قیمت نرخ فروش محصولات مختلف و در نتیجه رکود بازار شده است در همین راستا نه تنها احتمال افزایش قیمت فروش محصولات "پکرمان" بعید به نظر می رسد بلکه احتمال کاهش قیمت نیز فروش وجود دارد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر