بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۶
کد خبر : ۱۱۰۲۶۷
شرکت کیمیدارو با سرمایه 24 میلیارد تومانی برای هر سهم در سال مالی منتهی به 29 اسفند 92 بر اساس عملکرد واقعی دوره 6 ماهه مبلغ 957 ریال سود خالص پیش بینی کرده که در مقایسه با گزارش قبلی (مبلغ 298 ریال) تعدیل مثبت سنگین 221 درصدی داشته است.
"دکیمی" در دوره 6 ماهه 60 درصد از بودجه خود را محقق کرده است  و این در حالیست که علت تعدیل اخیر را تغيير در ترکيب توليد و فروش محصولات در شش ماهه دوم با توجه با مارکتينگ بازاريابي محصولات، شناسايي سود سرمايه گذاري شرکتهاي سرمايه پذير، کنترل هزينه هاي سربار گزارش کرده است.
شایان ذکر است این شرکت نرخ هر دلار را برای تسعیر مواد اولیه وارداتی 29 درصدی  در دوره 6 ماهه را 2487 تومان در نظر گرفته است.

شرکت داروسازی امین با سرمایه ای بالغ بر 10 میلیارد تومان برای هر سهم در سال مالی منتهی به 29 اسفند 92 را مبلغ 1442 ریال سود خالص پیش بینی کرده که در مقایسه با گزارش قبلی(مبلغ 970 ریال) 49 درصد تعدیل مثبت داشته است.
"دامین" دلايل تغيير را عدم تخصيص ارز مرجع به دارو، افزايش نرخ دارو توسط سازمان غذا و داروي وزارت بهداشت و تغيير در ترکيب بودجه فروش 6 ماهه دوم سال 92 اعلام نموده است.
شایان ذکر است این شرکت که گزارش 6 ماهه را با پوشش 52 درصدی عایدی خالص هر سهم به پایان رسانده  نرخ هر دلار را برای خرید مواد اولیه وارداتی 2480 تومان در نظر گرفته است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر