{mosimage}از مهم ترین عواملی که باعث این افزایش قیمت شده است P/E پایین این شرکت و همچنین پوشش 70 در صدی EPS اعلامی این شرکت طی گزارش شش ماهه به سازمان بورس بوده است.

"> احتمال حضور خریدار خارجی در "حتاید"

بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۸۶ - ۰۸:۰۰

{mosimage}از مهم ترین عواملی که باعث این افزایش قیمت شده است P/E پایین این شرکت و همچنین پوشش 70 در صدی EPS اعلامی این شرکت طی گزارش شش ماهه به سازمان بورس بوده است.

کد خبر : ۱۱۲۲۰

احتمال حضور خریدار خارجی در "حتاید"

{mosimage}بنا بر گزارش بورس نیوز، افزایش قیمت سهام شرکت خدماتی دریایی تایدواتر خاورمیانه طی روزهای اخیر و وجود شایعاتی مبنی بر حضور خریدار خارجی برای سهام این شرکت، خبرنگار بورس نیوز را بر آن داشت تا نظر یکی از کارشناسان فعال بازار سرمایه را در مورد علل این افزایش قیمت و همچنین عوامل موثر در ایجاد این روند مثبت جویا شود، علی قاسم نژاد کارشناس بازار سرمایه و سهام شرکت تایدواتر دراین مورد اظهار داشت : به نظر من از مهم ترین عواملی که باعث این افزایش قیمت شده است P/E پایین این شرکت و همچنین پوشش 70 در صدی EPS اعلامی این شرکت طی گزارش شش ماهه به سازمان بورس بوده است.

وی افزود: عوامل دیگری از جمله قراردادهای آتی شرکت، رشد عملیات کانتینری شرکت (22 در صد رشد)، افزایش 10 در صدی نرخ تعرفه، افزایش مدت خواب کانتینرها در انبار ( افزایش مدت خواب کانتینرها باعث افزایش درآمد انبارداری شده و در نتیجه تاثیرمثبتی در EPS دارد) در روند صعودی این شرکت موثر بوده است.

قاسم نژاد همچنین در مورد برنامه های آتی این شرکت گفت: یک عرضه بلوکی در دستور کار شرکت تایدواتر وجود دارد که به موجب آن سازمان بنادر سهام این شرکت را به صورت بلوکی عرضه خواهد کرد که در این مورد علاوه بر شرکت های داخلی، دو شرکت خارجی نیز برای خرید این سهام اعلام آمادگی کرده اند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر