بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر : ۱۱۲۳۵۲

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز (سه‌شنبه) از سوی هیئت ‌رئیسه مجلس قرائت شد که به این شرح است:

حسینی و نظری‌مهر نمایندگان بهشهر و کردکوی به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در پرداخت حق مرزی و مطالبات شهرستان‌های حوزه انتخابیه تذکر دادند.

توکلی، حسینی و نظری‌مهر نمایندگان الیگودرز، قائم‌شهر و کردکوی به رئیس‌ جمهور در خصوص توجه به مناطق محروم و رفع تبعیض و تأمین بودجه کافی برای ایجاد امکانات عادلانه در بودجه 92 تذکر دادند.

حسینی، احمدی ‌لاشکی و نظری‌مهر نمایندگان قائم‌شهر، نوشهر و کردکوی به وزیر بهداشت در خصوص عدم توجه به وضعیت پزشک خانواده در استان‌های مازندران وگلستان و نگرانی پزشکان و مردم به ویژه روستاییان در خصوص پزشک خانواده تذکر دادند.

آریایی‌نژاد نماینده ملایر به رئیس‌ جمهور در خصوص تسریع در ساماندهی، بهره‌برداری و راه‌اندازی سکونتگاه باستانی ثامن برای بازدید گردشگران تذکر دادند.

بیرانوند نماینده بروجرد به وزیر نیرو در خصوص رسیدگی به وضعیت آب شرب شهر بروجرد تذکر داد.

بیرانوند و رحماندوست نمایندگان بروجرد و تهران به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص رسیدگی به فرآیند انتقال اجساد خواننده‌‌های ضد انقلاب و ضد ایرانی به کشور و دفن آنها در قطعه هنرمندان با بودجهبیت‌المال تذکر دادند.

آریایی‌نژاد نماینده ملایر به وزیر کشور در خصوص علت تأخیر در اجرایی شدن امور مرتبط با شهرستان‌ شدن اسلام‌آباد، علی‌آباد و حسین‌آباد به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص اختصاص بودجه برای مدیریت منابع آب کشاورزی در شهرستان ملایر تذکر داد.

بهمنی نماینده سراب به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص ضرورت ایجاد اداره صنعت، معدن و تجارت در بخش مهربان تذکر داد.

جباری نماینده بندر لنگه به وزیر راه و شهرسازی در خصوص عدم وجود راه مناسب در شهرستان‌ شبک و به وزیر نیرو در خصوص چند برابر شدن حق انشعاب برق در شهرستان‌ها و روستاها تذکر داد.

اسدی نماینده مشکین‌شهر به وزیر نفت در خصوص توجه جدی به گازرسانی به مناطق سردسیر از جمله مشکین ‌شهر و به رئیس‌جمهور در خصوص جدی گرفتن بیکاری جوانان، به وزیر نیرو در خصوص لزوم رسیدگی فوری به وضعیت بحران آب شرب روستاهای مشکین‌شهر و به وزیر بهداشت در خصوص رسیدگی جدی به داروهای تقلبی در سطح کشور تذکر داد.

بهمنی نماینده سراب به وزیر امور اقتصاد و دارایی در خصوص ضرورت ایجاد شعبه بانک صنعت و معدن در شهرستان سراب تذکر داد.

قائدرحمت نماینده دورود به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تسریع در پرداخت حقوق معوقه 8 ماهه کارگران کارخانه فارسیت دورود تذکر داد.

میرمرادزهی نماینده سراوان به وزیر راه و شهرسازی در خصوص راه‌اندازی پرواز فرودگاه شهرستان‌های سراوان، سیر، سوران و زابلی تذکر داد.

بیگلری نماینده سقز به وزیر دادگستری در خصوص عدم وجود چند ماهه پزشک در پزشکی قانونی شهرستان سقز با وجود230 هزار نفر جمعیت تذکر داد.

امامی نماینده گرگان به وزیر امور اقتصاد و دارایی در خصوص تأمین منابع سرمایه در گردش‌ واحدهای تولید از سرمایه بانک عامل تذکر داد.

اکبریان و حسینی نمایندگان کرج و قصر شیرین به وزیر آموزش و پرورش در خصوص پرداخت سرانه مدارس، اضافه‌کاری و پرداخت معوقه فرهنگیان تذکر دادند.

آذین، امیری، رستمیان و حسن‌پور نمایندگان رفسنجان، زرند، دامغان و سیرجان به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص علت مصاحبه یکی از مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص قیمت پسته تذکر دادند.

شوهانی، علی‌ محمدی و احمدی نمایندگان ایلام و دهلران به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص عدم هماهنگی در خصوص انتخاب مدیر کل کتابخانه‌های استان توسط نهاد کتابخانه‌های کشور تذکر دادند.

بیرانوند نماینده بروجرد به وزیر تعاون در خصوص رسیدگی به وضعیت صلاحیت کاری مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان لرستان تذکر داد.

نیاز‌ آذری نماینده بابل به وزیر تعاون در خصوص تسریع و اتمام بیمارستان تأمین اجتماعی بابل تذکر داد.

نیاز آذری و احمدی لاشکی نمایندگان بابل و نوشهر به وزیر جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در خصوص خرید تضمینی مرکبات کشاورزان مازندران در جهت حمایت از تولیدات داخلی تذکر دادند.

بهمنی نماینده سراب به وزیر بهداشت در خصوص تسریع در شبانه‌روزی کردن درمانگاه شهر دوزدوزان تذکر داد.

عیسی زاده نماینده میاندوآب به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تکمیل جاده‌های حوزه انتخابیه، به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص عمل به تعهدات در جهت احیای شهرک‌های صنعتی حوزه انتخابیه و به وزیر نیرو در خصوص قول وی برای احیای دریاچه ارومیه و آب شرب حوزه رودخانه‌های سیمینه‌رود و زرینه‌رود تذکر داد.

پاپی‌زاده نماینده دزفول به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص کاهش شدید قیمت ذرت دانه‌ای تولید شده توسط کشاورزان استان خوزستان و به وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص عدم پرداخت مطالبات کارگران شهرستان خوزستان تذکر داد.

چهاردولی نماینده ملایر به وزیر نیرو در خصوص علت تعطیلی پروژه فاضلاب شهرستان ملایر تذکر داد.

صامری نماینده خرمشهر به وزیر ورزش و جوانان در خصوص علت عدم تکمیل تنها ورزشگاه شهید جهان آرای خرمشهر تذکر داد.

عیسی‌زاده نماینده میاندوآب به وزیر بهداشت در خصوص عدم کارآیی و ارزش دفترچه‌های بیمه در بیمارستان‌های دولتی تذکر داد.

درویش‌پور نماینده ایذه به رئیس ‌جمهور در خصوص دستور رسیدگی جدی به وضعیت عشایر کشور و به وزیر کشور در خصوص دستور ساماندهی مسیر سیلاب‌های منتهی به ایذه تذکر داد.

زمانیان نماینده شهرکرد به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص رسیدگی جدی به وضعیت دامداران و نحوه انتخاب نیروهای مدیریتی در سیستم اداره جهاد کشاورزی تذکر داد.

حامدی نماینده خرمشهر به رئیس‌ جمهور در خصوص علت به کارگیری نیروهای بازنشسته در رده‌های پایین کشوری و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص علت عدم آغاز جاده کمربندی جدید خرمشهر تذکر داد.

قادرمرزی نماینده شیراز به وزیر نفت در خصوص تسریع در واگذاری پالایشگاه پارس شیراز به سرمایه‌گذاران واجد شرایط و آغاز عملیات اجرای این پالایشگاه تذکر داد.

18 نماینده به رئیس‌ جمهور در خصوص درخواست تجدید نظر رئیس‌ جمهور در ادامه خدمت ظریف وزیر امور خارجه به علت مواضع وی در برابر دشمنان و نادیده گرفتن امنیت ملی و عزت ملی تذکر دادند.

54 نماینده به وزیر امور خارجه در خصوص وادادگی وزیر امور خارجه در برابر دشمن شماره یک ملت ایران و کوچک پنداشتن قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران تذکر دادند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر