بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰
کد خبر : ۱۱۳۰۴۹
رضا شیوا روز گذشته از سوی اعضای شورای رقابت به عنوان رئیس شورا انتخاب شد که حکم آن باید از سوی رئیس جمهور تایید شود.

به گزارش فارس، رضا شیوا روز گذشته از سوی اعضای شورای رقابت به عنوان رئیس شورا انتخاب شد که حکم آن باید از سوی رئیس جمهور تایید شود.

مدتی پیش وزیر امور اقتصادی و دارایی، رضا شیوا و فرهاد خداداد کاشی را به عنوان گزینه‌های پیشنهادی برای ریاست بر شورای رقابت به رئیس جمهور پیشنهاد کرده بود و روحانی این دو عضو جدید را تایید کرد.

در حکم حسن روحانی خطاب به شیوا و خداداد کاشی آمده است: در اجرای جزء (3) بند (الف) ماده (53) و همچنین بند (2) ماده (55) قانون اصلاح موادی از قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی، با عنایت به تخصص و تجربیات ارزنده شما و بنا به پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی، به موجب این حکم به عنوان عضو شورای رقابت منصوب می شوید. توفیق شما و سایر اعضای محترم آن شورا را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

رضا شیوا مدیرعاملی موسسه مالی و اعتباری بنیاد(بانک سینا)، ریاست موسسه عالی بانکداری، رئیس موسسه تحقیقات پولی و بانکی بانک مرکزی، مشاور تحقیقاتی رئیس کل بانک مرکزی، استادیار و رئیس گروه اقتصاد نظری موسسه تحقیقات اقتصادی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران و عضو کمیسیون شورای ارزشیابی مدارک تحصیلی خارج از کشور را در کارنامه علمی و اجرایی خود دارد.

حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران در احکامی، عباس آخوندی و الهام امین زاده را به عنوان اعضای کمیته ماده (76) قانون برنامه پنجم توسعه منصوب کرد.

در حکم رئیس جمهور خطاب به آخوندی و امین زاده آمده است: در اجرای ماده (76) قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی، موضوع تشکیل کمیته بررسی پیشنهادات ارائه شده در خصوص اصلاح موانع موجود در قوانین، مقررات و بخشنامه های مربوط به تولید و سرمایه گذاری و تعیین راهکارهای قانونی لازم و با عنایت به سوابق و تجربیات ارزنده شما، به موجب این حکم به عنوان عضو کمیته ماده (76) قانون برنامه پنجم توسعه منصوب می شوید. توفیق شما را در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

رئیس جمهور در حکم دیگری، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی را به عنوان رئیس کارگروه ملی بیابان زدایی منصوب کرد.

در این حکم آمده است: در اجرای بند (1) ماده (2) آیین نامه تشکیل کارگروه ملی بیابان زدایی مصوب 89.06.06 هیئت وزیران به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان رئیس کارگروه ملی بیابان زدایی منصوب می نمایم. شایسته است ضمن تشکیل کارگروه های تخصصی و مشارکت موثر با کنوانسیون مقابله با بیابان زدایی ملل متحد در امر تعدیل اثر خشکسالی در سطح ملی و منطقه ای، نتایج اقدامات انجام شده در اجرای تعهدات و اقدامات برای بیابان زدایی دستگاه های عضو را در پایان هر سال برای اینجانب گزارش نمایید. بدیهی است کلیه دستگاه های ذیربط نیز همکاری لازم را در این امر خطیر معمول خواهند داشت.توفیق جنابعالی و سایر اعضای محترم را در انجام وظایف محوله، با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر