بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۶ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰
کد خبر : ۱۱۳۵۲۷
عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با یادآوری جلسه شب گذشته نهاوندیان با دانش‌آموزان شین‌آبادی، گفت: آقای نهاوندیان به نیابت از رئیس جمهور با دانش‌آموزان دیدار کرد و مقرر شد با حمایت دفتر ریاست جمهوری از روز شنبه اعمال جراحی این دانش‌آموزان انجام شود.

رسول خضری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، در مورد دیدار نهاوندیان با دانش‌آموزان شین‌آبادی، افزود: با توجه به درخواست‌ دانش‌آموزان شین‌آبادی برای دیدار با دکترروحانی، شب گذشته رئیس جمهور به نیابت از خود دکترنهاوندیان را برای ملاقات با این دانش آموزان فرستاد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه دیدار یاد شده در باشگاه فرهنگیان تهران انجام شد، ادامه داد: این دیدار از ساعت 9 تا 11 شب به طول انجامید و این دانش‌آموزان خواسته‌های خود را مطرح کردند.

این نماینده مردم درمجلس نهم، تصریح کرد: تامین هزینه ها و درنظر گرفتن مرکزی برای اعمال جراحی دانش‌آموزان شین‌آبادی با کیفیت بهتر، تنها درخواست این افراد به شمار می‌رفت.

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: نهاوندیان در این دیدار از حمایت ریاست جمهوری از دانش‌آموزان شین‌آبادی خبر داد و اعلام کرد که رئیس جمهور از درخواست های این افراد حمایت می‌کند بنابراین قرار شد از روز شنبه اعمال جراحی این دانش‌آموزان با حمایت دفتر ریاست جمهوری آغاز شود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر