بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۶
با توجه به اینکه موضوع اصلی فعالیت شرکت، ایاب و ذهاب می باشد، هدف شرکت این است که تعداد پروژه ها را افزایش دهد و هر سال حداقل دو پروژه در زمینه ایاب و ذهاب داشته باشد.
کد خبر : ۱۱۴۴۲۱
براساس آخرین اطلاعات درج شده بر روی سایت کدال سود هر سهم شرکت رهشاد سپاهان براساس عملکرد واقعی شش ماهه منتهی به 31 شهریور ماه سال 92 به میزان 1087 ریال گزارش شده است.

در همین راستا، مدیر مالی شرکت رهشاد سپاهان در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: با توجه به اینکه موضوع اصلی فعالیت شرکت، ایاب و ذهاب می باشد، هدف شرکت این است که تعداد پروژه ها را افزایش دهد و هر سال حداقل دو پروژه در زمینه ایاب و ذهاب داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر به دلیل قیمت بالای اتوبوس و مینی بوس و همچنین به علت عدم سرمایه کافی شرکت، امکانات در حد مطلوب نمی باشد بنابراین شرکت در نظر دارد بتواند با افزایش سرمایه حدودا 300 درصدی، امکانات و وضعیت ناوگان خود را بهبود بخشد.

محمدی تصریح کرد: شرکت در حال ارایه یک طرح توجیهی می باشد که طی دو یا سه مرحله بتواند افزایش سرمایه مذکور که 40 درصد آن از محل آورده و 60 درصد مابقی از محل سود انباشته سال 92 است را تأمین کند.

وی افزود: در گذشته به دلیل نوسانات شدید اقتصادی موجود در کشور، انعقاد قراردادهای بلندمدت از ریسک بالایی برخوردار بود اما هم اکنون با روی کار آمدن دولت جدید، امید آن می رود که نوسانات اقتصادی کنترل و کاهش یابد. در چنین شرایطی، در پی کاهش نوسانات، انعقاد قراردادهای دو الی سه ساله به صرفه می شود.

مدیر مالی "حرهشا" اظهار داشت: فعالیت کنونی شرکت در اراک و اصفهان می باشداما هدف شرکت گسترش محدوده فعالیت خود در بندرعباس و همچنین عسلویه می باشد.

وی تأکید کرد: چنانچه "حرهشا" بتواند ناوگان خود را تجهیز کند، قیمت تمام شده کاهش یافته و در نتیجه تقاضا افزایش می یابد. در چنین شرایطی، شرکت می تواند پروژه های بیشتری منعقد کرده و سود خود را افزایش دهد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر