بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۸۶ - ۱۲:۰۱
کد خبر : ۱۱۵۴۹

براي نخستين بار در کشوروب سايت کدها و استانداردهاي بين المللي راه اندازي شد

وب سايت کدها و استاندارهاي بين المللي براي نخستين بار در کشور به همت يک شرکت ايراني راه اندازي شد.

شرکت پتروکالاي ايليا با تخصص کاري در زمينه خدمات مهندسي و بازرسي فني پس از جمع آوري مجموعه کامل کدها و استانداردهاي بين المللي (ASTM, ASME, AWS,API, BSI…) با قابليت نصب در شبکه داخلي (LAN)، اقدام به نصب و راه اندازي موفق اين مجموعه در شرکت هاي پتروشيمي زاگرس، مبين، مارون، رازي و پروژه برج ميلاد تهران کرد.

لزوم در دسترس بودن اين مجموعه مدارک مهندسي در هر ساعت از شبانه روز و حتي خارج از شبکه داخلي هر سازمان، همچنين برطرف کردن مشکلات نرم افزار فوق و فراهم ساختن امکان جست و جوي سريع و دانلود، اين شرکت را بر آن داشت تا پروژه تبديل اين مدارک از نرم افزار کنوني (توليد کشور آمريکا) به فايل هاي PDF و راه اندازي آن بر روي شبکه جهاني Internet را در دستور کار خود قرار دهد.

بر اين اساس و با به کارگيري متخصصان در زمينه هاي مختلف (برنامه نويسي رايانه، بازرسين فني و ...)، پس از حدود يک سال، اين پروژه با موفقيت و براي اولين بار در کشور به اتمام رسيد و هم اکنون به آدرس www.pki-co.com در اختيار همه وزارت خانه ها، کارخانه ها، شرکت ها، موسسه ها و علاقه مندان قرار دارد.

مجموعه گردآوري شده فوق، قابل استفاده در همه صنايع از جمله? نفت، گاز، پتروشيمي، عمران و راه سازي، توليد خودرو، توليد قطعات يدکي، صنايع غذايي و صنايع نظامي است و اين مدارک در مراحل ساخت کارخانه هاي مختلف (Construction)، بهره برداري و تعميرات، کاربرد بسيار فراوان دارد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر