بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷
با پیش بینی اولیه فروش 16 هزار میلیارد ریالی این شرکت، در سال جاری به مبلغ 323 میلیارد تومان سود خالص دست خواهیم یافت که سود پیش بینی شده برای هر سهم بین 305 تا 306 تومان می شود.
کد خبر : ۱۱۵۴۹۱
هفته آینده ۱۰ درصد از سهام شركت نفت سپاهان در وارد بورس اوراق بهادار عرضه اوليه مي شود.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، محمدرضا موثقی نیا مدیر عامل نفت سپاهان، با بیان این مطلب و با اشاره به میزان فروش سال گذشته این شرکت که 11 هزار میلیارد ریال بوده است، گفت: تاکنون بیش از 12 هزار و 500 میلیارد ریال فروش محصول داشته ایم و حدود 250 میلیارد تومان سود خالص محقق شده است.

وی در مراسم معارفه ورود شرکت نفت سپاهان به بورس در حضور فعالان بازار سرمایه اظهار داشت: با پیش بینی اولیه فروش 16 هزار میلیارد ریالی این شرکت، در سال جاری به مبلغ 323 میلیارد تومان سود خالص دست خواهیم یافت که سود پیش بینی شده برای هر سهم بین 305 تا 306 تومان می شود.

مدیرعامل بزرگترین تولیدکننده روغن در کشور و نیز در سطح خاورمیانه، با بیان اینکه در حال حاضر سرمايه ثبت شده نفت سپاهان۱۰۵۰ميليارد ريال است، تصریح کرد: سالانه افزون بر 600 هزار تن انواع روغن‌ها، روانكار‌هاي خودرويي اعم از بنزيني و ديزلي و انواع روانكارهاي صنعتي در این شرکت تولید و عرضه می شود.

مدیرعامل نفت سپاهان، استراتژی های اصلی این شرکت را ماندگاری در صنعت، افزایش سهم در بازارهای هدف، رهبری هزینه، توسعه تجارت خارجی، و یکپارچگی در تامین، توزیع و فروش دانست و اضافه کرد: بزرگترین و مهمترین سرمایه این شرکت در اختيار داشتن متخصصان با تجربه بوده و به رغم حجم بسیار بالای تولید، از نیروی انسانی بسیار کمتر و کیفی تر نسبت به دیگر شرکت های تولیدکننده برخوردار است.

موثقی نیا با بیان اینکه هم اکنون افزون بر 70 درصد تولیدات نفت سپاهان صادر می شود، متذکر شد: مصرف کلی روانکارها در سال 2012 میلادی به میزان 39.2 میلیون تن بوده است و پیش بینی می شود که تا سال 2017 این رقم به بیش از 43.9 میلیون تن برسد.

وی بیشترین سهم تقاضای روانکارها در کشورهای مختلف جهان را به ترتیب در اختیار امریکا، چین، هند، ژاپن، روسیه، بازار خاورمیانه، افریقا و برزیل دانست و گفت: سه کشور اول برای این رده بندی در خاورمیانه را ایران، عربستان و عراق تشکیل می دهد.

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان سهم فروش صادراتی و داخلی این مجموعه در سال 1391 نسبت به سه تولیدکننده دیگر کشور را 36.8 درصد اعلام و اضافه کرد: در سال گذشته افزون بر 574 هزار تن انواع روغن پایه، واکس، اکستراکت و روغن نهایی در این شرکت تولید و در بودجه امسال تولید 617 هزار تن انواع محصول پیش بینی شده است.

موثقی نیا با توجه به اینکه طی 9 ماهه امسال موفق به تولید افزون بر 483 هزار تن انواع محصول شده ایم، تولید این شرکت در مدت مشابه را 374 هزار تن دانست و از تحقق 78 درصدی بودجه پیش بینی شده در سال 92 خبر داد.

وی در پایان همچنین از تحقق 250 میلیارد تومان سود خالص در عملکرد 9 ماهه شرکت نفت سپاهان خبر داد و مهمترین پروژه های توسعه ای این شرکت را شامل تولید واکس مرغوب، برایت استاک، تولید روغن گروه 2 با استفاده از روشRHC، تولید گریس با همکاری فوکس آلمان، راه اندازی خط تولید در سایر کشورها از جمله کنیا، ترکیه، امارات، چین و مالزی و نیز احداث پالایشگاه روغن پایه در سایت بندرعباس اعلام کرد.

نماد معاملاتي شركت نفت سپاهان «شسپا» است و با توجه به احراز تمام شرايط و ضوابط به صورت مستقيم در تابلوی اصلي بورس اوراق بهادار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
جلال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵
با سلام؟همین امروز بدهید به کارگزاریها وانها بدهند به نور چشمیها وخیال همه راحت شود؟؟؟
حبیب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۲
به ما که از این عرضه اولیه ها چیزی نمی رسه موخرید سیستم انلاینو قطع می کنن بعد هم معلوم نیست کارگزاریها این سهامو بین چه کسانی تقسیم می کنند و این شاهدی است بر فساد گسترده
مهران 1
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴
مگر از این عرضه اولیه ها چیزی گیر آنلاینها میاد . نوش جان کارگزاریها . بورس مظهر بی قانونی هست
شهبازی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۳
موافقم با نظر بالا .
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۴
درست میفرمایید سودش خوب است بمن سهامدار چقدر میدهید تازه با چه قیمتی میخواد بیاد جان عمو تبلیغ نفرمایید فعلا بازار سرگیجه گرفته ......
fgf
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵
اینها کاملا بازی عده ای هستش که کل بورس، کشور و وزارت اقتصاد رو به بازی گرفتن و میخوان نشون بدن اشخاص تو این بازار مهمن!!!!!!!. منفی شدن بازار کاملا دستوری و هماهنگه. شما حجم خرید حقوقی در کل بازار رو در روزهای گذشته ببینید همه چی معلومه. به این میگن ................... باید بهش رسیدگی بشه. نهادهای ناظر کجان!!!!!!!1
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۱
تبعيض و فساد در عرضه هاي اوليه بيداد ميكند. كارگزارها همه عرضه اوليه ها را براي خود و پرسنل و نور چشميهاشون بر ميدارن خدا ازشون نگذره . ايشااله يه جا تقاص اين بي عدالتي هاشونو ببينن. بورس نيوز اگر خودت جزو اين گروه نيستي چاپ كن
حميدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۳
من نمي‌دانم مسئولين دولت، وزارت اقتصاد، سازمان خصوصي سازي، سازمان بورس يا هر نهاد ديگري كه مسئول اين عرضه‌هاي اوليه است چرا توجه نمي‌كنند كه اكنون بورس در سراشيب سقوط است و هر عرضه اوليه‌اي بر عطش فروش سهام توسط افراد حقيقي به شدت دامن مي‌زند و اين يعني سقوط بيش از پيش بورس. شما را به مقدساتتان سوگند مي‌دهم براي يكبار هم كه شده پيش از نهايي كردن تاريخ عرضه اوليه با فعالان و كارشناسان بازار سرمايه مشورت نمائيد و آنگاه تاريخ اعلام كنيد و بيش از اين با سرمايه، اعصاب و سرنوشت مردم بازي نكنيد.
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۸
واقعا راست میگن گیر ما آنلاینها که هیچی نمیاد.
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۱
. واقعا در بورس ایران تحلیل تکنیکال و بنیادی ظاهر سازی است و پشت پرده خبر های دیگری است .
بی نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۷
واقعا عرضه اولیه یا برای صندوق های کارگزاری یا کارکنان کارگزاریها ویا در جیب خانواده مبارک ... باید فکری به حال سهامدارهای خرد بکند
ttt
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۱
باید فردا عرضه می شد و بازار رو بیشتر از این منتظر نمی گذاشتند .
بهزوز شمس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۸
متاسفانه ما هم با توجه به وضعييت اقتصادي الوده اين بورس پر از ....... شدهايم وهر روز وضعييت بدتر از بدرا با گوشت وپوست واستخوانمان لمس مي كنيم ونه حراست نه شوراي بورس بداد تقسيم عادلانه عرضه هاي اوليه نيست با پانزده ميليارد ريال معامله 3000 در يك ماه هسهم تيپيكو دادهاند بقيعه سهم ها چه شده معلوم نيست در كارگزاري ديگري مي گويند نرسيديم تخصيص دهيم زديم به نام كارگزاري تكليف چيست
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۸
یکی از دوستان نوشته : ( چرا مسئولین توجه نمي‌كنند كه اكنون بورس در سراشيب سقوط است و هر عرضه اوليه‌اي بر عطش فروش سهام توسط افراد حقيقي به شدت دامن مي‌زند و اين يعني سقوط بيش از پيش بورس)

دوست عزیز آخه علت این عرضه ها دقیقا همینه!!
شما یادتونه که حسینا را 1500 عرضه کردند، به ما 300 تا دونه دادند ، و بعد سهم تا 3500 رفت، و الان هم برای تعدیل با اهمیت بسته شد !؟
در جریان بودید که اکثر سهمها را به دوستانمون در ... داده بودند؟
بازار منفی و سقوط مال ماست ، و همیشه سود کردن برای خواص.

تیپیکو را امروز دیدید 215 میلیون صف داشت؟
فکر میکنید اینها مردم عادی هستند؟
همش نمایشه. سهم بزودی توسط حضرات تا 750 میره ، و بعدش مردم ساده مثل همیشه وارد سهم میشن و سقوط میکنند.

با این عرضه ها ، بهونه ای برای منفی کردن بازار جور میکنند و بعد سهمهای مفت شده ی ما را تا هفته ی دیگه جمع میکنند ، بعد از یک ماه، چند تا مصاحبه و بعد فروش همون سهمها با کلی قیمت بالاتر به خود مردم ، و بعد دوباره شایعه سازی برای انداختن بازار.
این تا بوده همین بوده.
امروز و دیروز معاملات فخوز را دیدید؟
97 درصد فروش حقیقی و 97 درصد خرید حقوقی. من نمیدونم واقعا چی بگم!
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۹
مسولین محترم صدای آنلاین هارا بشنوید وفکری به حالشان بکنید
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۱
از چاله افتادیم تو چاه.هر چی سود در دولت قبلی کردیم باید ضرر در این دولت بدهیم
شاهرخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۶
تیپیکو نفر میشناسم20000برد ولی با پر رویی 1800تای من را ندادند
ناصر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۱
آخر این کارگزاریها مگر ناظر ندارند. کارگزاری بنده م... است و در هیچ کدام از عرضه اولیه های اخیر موفق به خرید آنلاین نشدم. ل
حسین م.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۷
آقای ریس سازمان بورس آقای ناظر بورس آقای بازرس بورس یا هرچیزدیگه مدیران بعضی کارگزاری ها باهماهنگی باسرویس دهنده هادستورخریدهای سرخط را و عرضه اولیه های مهم را اجازه ورود به سیستم نمیدهند به اعتراض معامله گر هم پاسخگو نیستند چرا کنترل نمیکنید راس اینها ن... لطفا پیگیری کنید
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۹
سلام اگر بعدالت اعتقاد است بایستی بهر کد بدون دویدن و قطعی انلاین ازصبح عرضه سهمیه ای پرداخت شود مگر کسی هست که نخواهد و ..........چرا دزدی اموزش میدهند !!!!!
حسین باغنده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۳
سلام همیشه یادمان باشد باز شدن این سهامها برای کارگزاران و افراد خاصی می باشد این وسط برای قسم راستی یه تعدادی هم میدهند به متفرقه ها
مهرانه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۹
من مدت طولانی است كه آنلاين خريد وفروش می كنم. نمی دانم كه چرا در زمان عرضه اوليه ارنباط با هسته معاملات قطع می شود و دو دقيقه ديگر وسل می شود.كه اين موضوع باعث می شود فرصت خريد از بين برود.برای بر طرف شدن اين موضوع يك پيشنهادبرای سازمان بورس دارم كه هركه آنلاين دارد و قصد خريد سهام عرضه اوليه را دارد به جای قيمت عدد يك و به جای حجم تعداد سهميه را قبل از عرضه در همان روز ارسال كند و فرصت حذف يا تغير وجود داشته باشد.تا به تمام آنلاينها كه جزع عموم هستند به حقشان برسند.و فرهنگ آنلاين در اين مملكت گسترش پيدا كند.
عليرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۶
مگر از این عرضه اولیه ها چیزی گیر آنلاینها میاد . فقط چندتا سهم براي آنلاينهابراي رفع ابهام . بورس مظهر بی قانونی هست ومسولين ...
پیمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۱
من تو مدت 7 سالی که با کارگزاری .......در اهواز کار میکنم چیزی به نام عرضه اولی ندیدم ولی میگن سهمیه ها رو فقط به تهران میدن.
بهروز شمس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۰
چرا نظرات را چاپ نمي گنيد شريك هستيد
بابلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۳
دو تا آنلاین دارم 20میلیون پول آماده کرده بودم ، ولی هر دو سایت موقع خریدم قفل کرد وحتی یک عدد سهم هم گیرم نیامد !! حسینا و مفاخر هم نتوانستم بگیرم!
اگر تهران بودم ساختمان تالار را خراب میکردم
یاشار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۳
من آنلاین کارگزاری م ..دارم چند بار خوستم بخرم که کلا آنلاین قطع بود فکر میکردم مشکل از طرف سیستم خودمه تازه فهمیدم چه خبره
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۶
خنده داره!!!قبل از عرضه اولیه آنلاین کار میکنه و میشه سفارش ثبت کرد،ولی وقتی آنلاین را باز می کنند تا بخره سایت هنگ می کنه!!!از گلوی کارگزارا پایین نره ایشالا...
براتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۷
اگه به داد بورس نرسید تولید تعطلیل ودوباره دلال بازی
اریا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۱
مستقیم بدید دست کارگزاریها اوناهم بین خودشون تقسیم میکنن با پول بیت المال
بهزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۱:۲۹
خرید آنلاین در دو دقیقه یک شوخی بزرگ است که متاسفانه کمتر کسی میتواند خرید کند.
فریبرزفرامرز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۱:۳۲
270000000سهم چگونه تقسیم شده که کارگزاریxباتوجه به داشتن دوایستگاه معاملاتی درمرکزاستان به هرسهامدار1000الی 3000سهم تقسیم نموده این عدالت ازکجا امده که ماخبرنداشتیم میگویند بیشتر نصیب تهرانیها میشود ایا مسولین بورس خبردارند ازاینگونه رفتار ناعادلانه کارگزاری ها اگرخبردارین شماهم دراین بیعدالتی بیشتر سهیم هستید؟؟!!!
تقی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۳:۱۷
خیلی غیر منصفانه است. یکساعت پای سیستم منتظر موندم برای تیپیکو، به محض کلیک کردن سیستم آنلاین رو قطع کردن. از 2000 تا سهم ما هم نمیگزرن
hasan
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۱
کارگزاریها نوش جونتون . خدا ازتون نگذره ، ولی تورو خدا فیتیله رو بیارید پایین همه فهمیدند ...
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۲
با سلام
شرکتی با این سرمایه و فروش به چه علت سودی کمتر از ۴۰ درصد تورمی داشته جای سئوال دارد، مسئولین واگذاری اولیه سهام عنایت در قیمت گذاری اولیه داشته باشند تا خدای ناکرده به اشتباه نیفتند مشروط بر اینکه مالیات بر ارزش افزوده نیز از خاطرشان دور نشود
باتشکر
یک میلیاردر بی پول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۳
مرگ بررانت خواری که ازخون سگ هم نجس تراست. لطفا چاپ کن
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۳
خدا از این کارگزاری های ظالم نگذره، سازمان بورس هم عرضه اولیه ها رو فقط مختص کارگزاریها کنه تا خیال آن لاینها راحت شه؟
کوروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۴
منم مثلا سهمو همون روز خریدم از کارگزاری...ولی امروز متوجه شدم که سهام منو هم خوردنو به نام نزدن در صورتیکه اون روز سهم از صف سفارشات به معاملات انجام شده رفت ! واقعا خدا ازتون نگذره که اینجوری مال و حق مردمو میخورین .......
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷
سیستم جدیدی که کارگزاریها برای عدم انجام معامله برای کاربران و زدن کلیه سهام به نام خودشان استفاده میکنند و خود بنده شخصا امروز به این روش کثیف و ناپسند پی بردم ، این است که در لحظه خرید سهم پول از حساب شما کم میشود و خرید کاربر از قسمت " کلیه سفارشات در صف " به قسمت " معاملات انجام شده " میرود و کاربر تصور میکند که سهم عرضه اولیه خود را خرید کرده است ، اما ........

فردا که حساب خود را چک میکند متوجه میشود که پول به حساب برگشته ! و هیچ خبری هم از سهم خریداری شده دیروز که مدتها برای خرید آن از تهیه کردن پول تا چندین روز انتظار و بعد ساعتها خیره شدن به مانیتور و شمردن ثانیه ها ، متوجه میشود کارگزار محترم همه سهامش را برداشته و .....



حال سوال اینجاست که کارگزارانی که ادعا میکنند خودشان هم سهم را نتوانسته اند بخرند ! سهامی که در اختیار داشته اند تا عرضه کنند را چه کرده اند ؟!!!

و از طرف دیگر آن حجم عظیم سهام را شرکت عرضه کننده به چه کسی داده است ؟؟!!!!

به عنوان مثال شرکت تیپیکو دو روز گذشته 200 میلیون برگه سهم به قیمت 6000 ریال عرضه کرد در حالیکه تقریبا 99 درصد کاربران آنلاین نتوانستند آنرا بخرند که کافیست برای اطمینان از این مطلب به بخش نظرات سایتهای بورسی و روزنامه های اقتصادی مراجعه کنید. پس این 200 میلیون سهم را چه کسی خریده است ؟!!!!

متاسفیم برای کارگزارانی مانند ... و غیره که اینگونه حق این ملت را پایمال کرده و برای پر کردن جیبشان دست به چنین اعمالی میزنند و بدتر از همه وقتی با مسوولانشان صحبت میکنیم پاسخشان اینست که : " کسانی که مثلا روزی 100 میلیون تومان گردش حساب دارند به دیگران اولویت دارند گرچه قانونی نیست ولی این کار همیشه انجام میشود !!!!!!!!!!!!!!"



فرو مایه کسی است که " به قیمت آبروی خود نان به دست می آورد " ....
شکرستان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷
اینکه آنلاین موقع عرضه اولیه هنگ میشه(یا احتمالا هنگش مکنند)درسته.ولی برای بدست آوردن سهمیه حداقل باید از دوتا کارگزاری حساب داشته باشی.مثلا اسم کارگزاری اول با حرف "ب" و اسم کارگزاری دوم با "و" شروع بشه.
محمد پیغامی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹
من یقین دارم تمام این اعتراضات بی فایده خواهد بود . من هنوز نتونستم توی این عرضه های اولیه موفق به خرید بشم.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸
بهترین کاراینه که موضوع رو به روزنامه ها بکشونیم اونوقته که دیگه احساس میکنند آب داره میره زیرپاشون و کارگزاریها مجبور میشن به کسی توضیح بدن . هم مجبور میشه واسه همه کارهای تخریبی که انجام داده پاسخگو باشه . بهتره به خانه ملت هم شکایت ببریم بلکه نمایندگان محترم امثال آقای توکلی فکری بحال ما مالباختگان بیچاره بکنند
رهیاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۰
کارگزاریها که می گویند مال پولدارهاست سیستم انلاین هم قطع می شود مدیر بورس هم تقسیم بلد نیست پ
رامین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۵
بورس نیوز خدایش خجالت نمی کشی با وجود این همه بی قانونی های سازمان بورس و کارگزاری ها حرف از عرضه اولیه میزنی اصلا چی هست ؟!!!!غول دارویی!این چیه لطفا نظر بدهید
1.غول بی شاخ و دم نفتی
2.غول با شاخ و دم نفتی
3.غول رانت خواری
4.غول توهم حقیقی ها
داود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۰
آره
بدین بهمون همشوووووووووووو
ما که کارگزاریمون اینطوری نی
بهروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۸
سر کلاس مدریت مالی تو دانشگاه استادمون تشویق میکرد بریم کد بورسی بگیریم خرید و فروش سهام انجام بدیم اولاش نمیدونستم چه خبره.ولی متوجه شدم چه اوضاع اسفناکی تو بازار وجود داره مخصوصا تو عرضه های اولیه.بازار بورس ایران از نظر کارایی در حد بازارهای ضعیف دنیا هم نیست
سام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۲
من از همه دوستان كه ميگن كارگزاري ها آنلاين رو قطع ميكنند سوال دارم كه اونوقت اگر كارگزاري انلاين شما رو قطع كنه چي ميشه؟؟؟ خودش كه برداشته ديگه احتياجي به ٢٠٠٠ تا انلاين شما عزيزان نداره كه. اصلا ب كارش نمياد تازه هرچه بيشتر انلاين بفروشه كارمزد بيشتري هم ميگيره. اين حرفها براي اينه كه بستر اينترنتي ضعيف عزيزان و اينكه قطعا سفارشات اينترنتي بسيار بيشتر از ظرفيت اعلامي از طرف بورس ميباشد. پس شما منصف باشيد و بدانيد كه زخمي كردن انلاين به نفع كارگزاري نمي باشد.
درضمن اين حق كارگزاري هاست كه با مشتريان با گردش بالا خدمات بهتري و حتي خصوصي ارايه دهند. شما هم اگر كارگزاري داشتيد همين كار را مي كرديد.
كارگزاري س.
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲
قیمت هر سهم این شرکت چقدره؟؟؟
احسانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۱
نظرات ابراز شده در مورد تقسیم عرضه اولیه ها حداقل در مورد کارگزاری نوسعه سرمایه ...دنیا اصلاً صحیح نیست. سیاست این کارگزاری بر اساس سابقه و حجم فعالیت در این کارگزاری، تقاضای کتبی قبلی، و نهایتاً سهمیه کارگزاری در خرید اولیه می باشد. ضمناً، بیش از 95% مشتریان سیستم معاملات آنلاین (برخط) این کارگزاری که مایل به خرید تیپیکو بودند موفق به خرید سهمیه خود شدند.