بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۰
کد خبر : ۱۱۵۶۱۹
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید آنقدر او را در پرسپولیس زدند که تمام بدنش درد می‌کند.

به گزارش ایسنا، محمد رویانیان بعد از قبول استعفایش از سوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بعد از شکست دیروز جلوی گسترش فولاد به صداوسیما رفتم و جلسه ویژه‌ای برای پروژه ملی برای پرسپولیس برگزار کردم. این حرکت در یک شبکه بزرگ فرهنگی اقتصادی صداوسیما اتفاق می‌افتد و گامی بلند به سمت آینده است. مقدمات این کار از سال گذشته آغاز شده البته این حرکت با پخش صداوسیما نیست بلکه با شرکت‌های بازرگانی و مختلف این مرکز است. پس از جلسه نیز با توجه به آنکه پسرم مرا به اینجا رسانده بود با ماشین کرایه‌ای به منزل بازگشتم و بخشی از مسیر را پیاده طی کردم که چند نفر هم برای من بوق زدند و چون شب بود ترسیدم. به هر حال کار بزرگی قرار است رخ دهد.

او در پاسخ به این سوال که آیا علی پروین به او اجازه می‌دهد این پروژه را دنبال کند بیان کرد: ما این مسئله را با پررویی دنبال می‌کنیم.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا رفتنش از مدیرعاملی پرسپولیس به این تیم لطمه نمی‌زند، اظهار کرد: احساس کردم اگر در پرسپولیس بمانم آقایانی که به صورت مستقیم شهامت ندارند صحبت کنند و برای تیم حاشیه درست می‌کنند به کار خود ادامه می‌دهند به همین خاطر کنار کشیدم. مگر ندیدید می‌خواستند به بهرام افشارزاده حکمی بدهند که برق رفت، آب قطع شد و می‌گفتند دبیرخانه تعطیل است و در آخر یک نفر دیگر انتخاب شد.

او در پاسخ به این سوال که علی دایی با رفتن او چه تصمیمی را می‌گیرد، گفت: به خاطر پرسپولیس 30 میلیون هوادار و غیرت علی دایی از او می‌خواهم مقتدرانه بایستد و به کار خود ادامه دهد. من از علی دایی می‌خواهم به خاطر شخصیت، درایت، دیانت و پرسپولیس با قدرت در این تیم باقی بماند و حتی اگر از پرسپولیس هم بیرون باشم باز هم به عنوان مشاور در کنارشان خواهم بود. من را از در بیرون بیندازند از پنجره وارد می‌شوم. من کماکان عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس هستم و پنج طرح دارم که آنها را اعلام خواهم کرد. من اگر در پرسپولیس باقی می‌ماندم این تیم را می‌زدند. از این تیم رفتم تا پرسپولیس آرامش داشته باشد. من با پرسپولیس ادامه فعالیت می‌دهم. من با این تیم ادامه همکاری می‌دهم و فوقش حتی اگر من را هم نخواهند، هر چند کسی نمی‌تواند برای من تعیین تکلیف کند. هواداران پرسپولیس بدانند که من هم مثل آنها هوادار شش آتشه پرسپولیس هستم و نوکر این تیم باقی می‌مانم. اینکه می‌گویند پرسپولیس ۴۰ میلیارد تومان بدهی دارد خالی‌بندی است. انگار خودم باید به کاترین اشتون و بان‌کی‌مون گزارش دهم. من باید از پرسپولیس می‌رفتم و هواداران می دانند که نمی شد در این تیم باقی بمانم. من اگر بخواهم همه چیز را شفاف بگویم گردن من را می‌زنند. همان طور که گردن بقیه را زدند. انقدر من را زدند که همه جای بدنم درد می کند.

رویانیان افزود: من دلخوری از اعضای هیأت مدیره ندارم اما در این تیم تنها بودم و همه این مسائل را به آنها گفتم. من اعلام کردم که رئال مادرید را به تهران می‌آورم و این کار را خواهم کرد اما اگر مدیرعامل بعدی این اتفاق را نمی‌خواهد باید به صورت رسمی آن را اعلام کند. پروژه‌های اقتصادی ما به بار خواهد نشست و من کار خودم را خواهم کرد. من به باشگاه هم نمی‌آیم چرا که خودم دفتر دارم و در آنجا خودم پیگیر کارها هستم. من تا آخر عمر پرسپولیسی می‌مانم و هواداران بدانند که شش آتشه در خدمتشان خواهم بود. دل من از بعضی مسائل گرفته اما تا آخر عمرم در کنار پرسپولیس باقی خواهم ماند. الان هم شرایط تغییر نکرده، فقط من مدیرعامل نیستم. تا جهنم هم در کنار پرسپولیس خواهم ماند همانطور که با بی‌پولی و باپولی این تیم ساختم. 
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ملت
پنجشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۳
حالم از تهدیدهای توخالی بهم مبخورد !
یاشار
پنجشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۶
آنکه از روشنایی میترسد یقینا چیزی برای پنهان کردن در تاریکی دارد.
کسی که حقایق را میداند ولی کتمان میکند یا ریگی به کفش خود دارد و یا یک ترسوی بزرگ است !
رضا
پنجشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۸
یاد اونایی که واسه گفتن حقیقت جون میدادن بخیر.