بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۱
کد خبر : ۱۱۵۹۸۳
شرکت سیمان ایلام با سرمایه 41 میلیارد و 250 میلیون تومانی پیش بینی درآمد هر سهم در سال مالی منتهی به 30 دی 93 را مبلغ 1698 ریال اعلام کرده که در مقایسه با پیش بینی قبلی 3 درصد کاهش داشته است.

پیش بینی "سیلام" برای سال مالی 93 در مقایسه با سال مالی قبل از افزایش 11 درصدی فروش، 18 درصدی بهای تمام شده، 4 درصدی سود ناخالص ، 7 درصدی سود عملیاتی و سود خالص هر سهم خبر داده است.

شرکت سیمان شرق با 84 میلیارد تومان سرمایه برای هر سهم در سال مالی منتهی به 30 شهریور 93 براساس عملکرد واقعی دوره 3 ماه مبلغ 336 ریال سود خالص پیش بینی کرده که در دوره مورد بررسی 13 درصد از این مبلغ را پوشش داده است.

عليرغم عدم تغيير پيش بيني درآمد هر سهم، جزييات پيش بيني نسبت به پيش بيني قبلي تغيير داشته و دلیل آن کاهش نرخ فروش صادراتی صادراتی محصولات بعلت تغییر در نوع فروش می باشد.

شرکت سیمان تهران با 175 میلیارد تومان نیز برای هر سهم در سال مالی منتهی به 29 اسفند 92 مبلغ 895 ریال عایدی خالص پیش بینی کرده که در دوره 9 ماهه 40 درصد از آن را محقق نموده است.

"ستران" که بودجه قبلی خود را مبلغ 1043 ریال اعلام کرده بود دلايل تعديل سود هر سهم را افزایش نزدیک به 17 درصدی سرمایه، از کاهش مقداري فروش پيش بيني شده به ميزان 400،000 تن، اصلاح ترکيب و مبلغ هزينه هاي سوخت مصرفي و همچنين اصلاح بهاي تمام شده توليد، اصلاح مبلغ هزينه هاي مالي باتوجه به عدم دريافت تسهيلات پيش بيني شده تا پايان سال مالي 92، اصلاح سود سهام دريافتني ناشي از سرمايه گذاري در سهام شرکت هاي سيمان ايلام و سيمان هگمتان و شناسايي سود ناشي از فروش دارايي هاي ثابت (ساختمان) به شرکت سيمان هگمتان، اعلام نموده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر