{mosimage}شرکت اطلاع‌رسانی بورس تهران در فراخوانی از تمامی ارکان بازار سرمایه برای حضور در چهارمین نمایشگاه تخصصی بورس، خصوصی‌سازی و بازار سرمایه دعوت کرد.

"> فراخوان حضور در چهارمین نمایشگاه تخصصی بورس، خصوصی‌سازی و بازار سرمایه

بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۳:۱۷

{mosimage}شرکت اطلاع‌رسانی بورس تهران در فراخوانی از تمامی ارکان بازار سرمایه برای حضور در چهارمین نمایشگاه تخصصی بورس، خصوصی‌سازی و بازار سرمایه دعوت کرد.

کد خبر : ۱۱۶۸۶

فراخوان حضور در چهارمین نمایشگاه تخصصی بورس، خصوصی‌سازی و بازار سرمایه

شرکت اطلاع‌رسانی بورس تهران در فراخوانی از تمامی ارکان بازار سرمایه برای حضور در چهارمین نمایشگاه تخصصی بورس، خصوصی‌سازی و بازار سرمایه دعوت کرد.

به گزارش بورس نيوز به نقل ازسنا، این نمایشگاه در روزهای چهارم تا هفتم اسفندماه سال جاری با حضور فعال ارکان و نهادهای بازار سرمایه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

شرکت‌های پذیرفته شده در بورس، شرکت‌های سهامی عامی عام ثبت شده در سازمان ، شرکت‌های درحال پذیرش، شرکت‌های کارگزاری، شرکت های مشمول اصل 44 قانون اساسی، سازمان بورس و اوراق ‌بهادار، شرکت‌های بورس اوراق‌ بهادار تهران، بورس کالای ایران، سازمان خصوصی‌سازی، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، حسابرسان معتمد بورس، شرکت‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری، نهادهای مالی ، بانک‌ها و بیمه‌ها و ... می‌توانند در چهارمین نمایشگاه تخصصی بورس، خصوصی‌سازی و بازار سرمایه حضور یابند.

بر اساس این گزارش، هدف از برگزاری این نمایشگاه تبادل اطلاعات بین شرکت‌ها و صاحبان سهام آن‌ها، ارائه ظرفیت‌ها و توانمندهای شرکت‌ها، نمایش توان سرمایه‌گذاری، پرسش و پاسخ بین مدیران و سهامداران شرکت‌ها، آشنایی بیشتر فعالان بازار سرمایه با صنایع مختلف حاضر در تالارهای بورس و ... عنوان شده است.


برگزاری همایش‌ها، کارگاه ها و جلسات پرسش و پاسخ از دیگر موضوعات و برنامه‌های جانبی این نمایشگاه خواهد بود. هم‌چنین جایگاه و شرح وظایف ارکان بازار سرمایه با حضور مدیران ارشد بازار سرمایه، بورس و خصوصی‌سازی تشریح و سهامداران از چگونگی نقش و نحوه فعالیت آنها مطلع خواهند شد.

در حال حاضر نیز کارگروه ویژه‌ای متشکل از مدیران و کارشناسان ارشد شرکت اطلاع‌رسانی بورس، روابط عمومی‌های سازمان بورس ، سازمان خصوصی‌سازی و شرکت بورس اوراق بهادار برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر این نمایشگاه در محل شرکت اطلاع‌رسانی بورس تهران تشکیل شده است.

شرکت اطلاع‌رسانی بورس تهران آخرین مهلت ثبت‌نام برای حضور در چهارمین نمایشگاه تخصصی بورس، خصوصی‌سازی و بازار سرمایه را حداکثر تا پایان وقت اداری روز 15 بهمن ماه جاری اعلام کرده است.

این شرکت اعلام کرد : متقاضیان شرکت در این نمایشگاه باید درخواست کتبی خود را به نشانی میدان ونک، خیابان ملاصدرا، شماره 15، طبقه همکف سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال و یا از طریق دورنگار 88679543 اقدام به نام‌نویسی کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر