بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۲
کد خبر : ۱۱۷۰۳۴
به گزارش ایرنا، ˈسید محمدعلی سید ابریشمیˈ روز شنبه در آیین افتتاح رسمی 12 پروژه صنعتی استان قم در سالن شهدای کارگر مجتمع فرهنگی شکوهیه در جمع کارگران و کارفرمایان افزود: عمده مسائل صنعتگران مربوط به بانکها و بیمه تامین اجتماعی است و چون این دستگاه ها هم مشکل دارند فشار آنها بر واحدهای تولیدی نیز مضاعف است. 

وی با بیان اینکه ما وظیفه داریم از کیان صنعتگران دفاع کنیم، به مشکلات مالیاتی این واحدها اشاره کرد و گفت:بسیاری از واحدها در شهرک های صنعتی از امتیازات مالیاتی بهره نبرده اند و ما به صورت زیربنایی بدنبال حل این مساله هستیم.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت ادامه داد: برای رفع مشکلات صنعتگران راه حل داریم و باید زیرساخت های مورد نیاز صنعتگران مانند برق، آب، جاده، فاضلاب و مخابرات را تامین کنیم. 

وی با بیان اینکه برخی افراد در این شهرک ها زمین گرفته اند ولی آن را نساخته اند، اظهار کرد: باید این زمین ها در اختیار سرمایه گذاران واقعی قرار گیرد و دراین مسیر تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

سید ابریشمی افزود: در هشت سال گذشته درآمد کشور 700 میلیارد دلار بوده است که درصد کمی برای زیرساخت های صنعتی استفاده شده است.

وی با تاکید بر استفاده از نیروهای صالح و کارشناس در دستگاه ها خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تا به مشکلات صنعتگران رسیدگی شود و جلوی فساد را بگیریم.

در این مراسم گروهی از صنعتگران استان قم به بیان مشکلات خود پرداختند و معاون وزیر صنعت معدن و تجارت نیز توضیحات لازم در باره حل مشکلات موجود را ارائه کرد.

همچنین معاون وزیر صنعت معدن و تجارت از تعدادی از طرحهای در دست ساخت و فعال شهرک صنعتی شکوهیه بازدید کرد و با صاحبان این واحدها به گفت وگو پرداخت. 
اشتراک گذاری :
ارسال نظر