بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶
کد خبر : ۱۱۷۱۹۴
وزیر بهداشت مهار تورم 44 درصدی را یکی دیگر از توفیقات دولت یازدهم برشمرد و گفت: ماهانه به طور متوسط 1.5 درصد از تورم کاسته شده است و دولت توانسته با مهار تورم، روند رو به رشد قیمت مسکوکات و ارز چرخه اقتصاد کشور را که با رکود مواجه بود راه بیندازد.

به گزارش فارس، حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان دامغان در جمع پرشور راهپیمایان سخنرانی کرد.

وی در این مراسم ضمن اشاره به تاریخ چندهزار ساله شهرستان دامغان و جایگاه مردم این خطه از کشور در تاریخ انقلاب، گفت: دامغان بعد از نجف آباد دومین رتبه را در کشور از لحاظ تعداد شهدا به نسبت جمعیت داراست.

وی افزود: مردم دامغان چه در قبل از انقلاب، چه در جریان مبارزات و کوران پیروزی انقلاب و چه در زمان جنگ تحمیلی نماد مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی بوده اند و آمار شهدای این شهرستان نشاندهنده همین امر است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی که موجب ایجاد این انقلاب مقدس شده و راه سعادت را به همه دنیا نشان دادند، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با توجه به زیرساختها و بهداشت و درمان این شهرستان و نقاط محروم و روستاهای اطراف آن بخشی از این ایثارها را جبران کنیم.

وی افزود: هرچند در طول سالیان پس از انقلاب خدمات زیادی به مناطق محروم و شهرستان هایی مثل دامغان صورت گرفته است ولی هنوز جا برای کار وخدمت زیاد است.

وزیر بهداشت با ترسیم نمایی از اقدامات دولت یازدهم در طول 6 ماه فعالیت این دولت اظهار داشت: خوشبختانه دولت در عرصه بین المللی و اقتصاد داخلی موفقیت های زیادی داشته است.

وی سیاستهای بین المللی دولت را در راستای عزت، حکمت و مصلحت کشور و مورد تأیید مقام معظم رهبری دانست و بیان داشت: اگر یک دیپلمات خارجی در گوشه ای از دنیا این مذاکرات را زیر سئوال می برد یا بر علیه منافع کشور ما سخنی می گوید ملاک نیست، زیرا این مذاکرات با درنظر گرفتن عزت، حکمت و مصلحت کشور و تحت نظر مقام معظم رهبری در حال انجام است.

وی تنش زدایی را سیاست دولت دانست و گفت: دولت درصدد است با ایجاد روابط حسنه با همسایگان و گفتگوی عزتمندانه با قدرت های جهانی سیاست تنش زدایی را دنبال کند.

هاشمی مهار تورم 44 درصدی را یکی دیگر از توفیقات دولت یازدهم برشمرد و گفت: ماهانه به طور متوسط 1.5 درصد از تورم کاسته شده است و دولت توانسته با مهار تورم، روند رو به رشد قیمت مسکوکات و ارز چرخه اقتصاد کشور را که با رکود مواجه بود راه بیندازد.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در تمام جلسات دولت به رفع مشکلات معیشت مردم تأکید می کند. دولت با وجود کمبودهای فراوان از جمله کمبود منابع به فکر سفره مردم و رونق معیشت آنان است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر