بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۸
کد خبر : ۱۱۷۷۲۷
عضو تیم مذاکره کننده ایران با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 گفت: جمهوری اسلامی ایران با جدیت وارد مذاکرات هسته ای شده و با رعایت حقوق هسته ای کشورمان و پایبندی به مقررات بین المللی مذاکرات را ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هیات عالیرتبه پارلمانی برزیل که به منظور ملاقات و گفتگو با مقامات سیاسی، پارلمانی و اقتصادی کشورمان درتهران بسر میبرد در ملاقات با مجیدتخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه کشورمان ابعاد مختلف همکاریهای دوکشور را  مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

سناتور رواپ ، رئیس این هیات در این ملاقات ضمن ابراز خوشوقتی از حضور در ایران ، علاقمندی طرف برزیلی، به ویژه مجالس سنا و ملی این کشور برای توسعه روابط فیمابین را مورد تاکید قرار داد. وی ایران را کشوری مهم و تاثیرگذار در منطقه دانست.

مجید تخت روانچی نیز ضمن مهم دانستن شناخت بهتر مسئولین و تجار و بازرگانان دو کشور از یکدیگر، این گونه سفرها را زمینه ساز شناخت بیشتر و پیدا نمودن ظرفیتهای غیر فعال روابط دانست و آمادگی کشورمان را برای فعال نمودن همکاری علمی ، اقتصادی و فرهنگی بین بخش های دولتی وخصوصی دوکشور اعلام نمود .

معاون وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 ، افزود: جمهوری اسلامی ایران با جدیت وارد مذاکرات هسته ای شده و  با رعایت حقوق هسته ای کشورمان و پایبندی به مقررات بین المللی مذاکرات را ادامه خواهد داد.

لازم به ذکر است هیات عالی رتبه مجلس برزیل متشکل از تعدادی از نمایندگان از مجلس سنا و ملی برزیل با مقامات پارلمانی از جمله رئیس مجلس شورای اسلامی نیز ملاقات نمود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر