بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۸
کد خبر : ۱۱۷۷۲۹
معاون اول رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در جلسات و کمیته‌های کارشناسی ستاد، بر لزوم پیگیری مستمر برای پیشگیری از بروز تخلفات اقتصادی و مسدود کردن گلوگاه‌های فساد تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری در این جلسه با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در جلسات و کمیته های کارشناسی ستاد، بر لزوم پیگیری مستمر برای پیشگیری از بروز تخلفات اقتصادی و مسدود نمودن گلوگاه های فساد تاکید کرد.

در این جلسه رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، گزارشی از جزئیات سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد)، اهداف کلان، مزایا و چالشهای پیش روی اجرای این طرح ارائه کرد و اعضای ستاد نیز ضمن ارائه برخی پیشنهادات، حمایت خود را از این سامانه اعلام کردند.
در این نشست همچنین اعضای ستاد به منظور تسهیل فضای کسب و کار و ارتقای سلامت اداری، پس از بحث و تبادل نظر، نسبت به اصلاح یکی از بخشنامه های پیشین ستاد مبنی بر لزوم استعلام سوابق اعتباری فعالان اقتصادی قبل از ارائه هرگونه تسهیلات و صدور مجوز، تصمیم گیری کردند.
دادستان تهران و سرپرست دادسرای ویژه امور اقتصادی نیز در این جلسه ضمن تشریح آخرین وضعیت تحقیقات فنی و کارشناسی از بابک زنجانی، به تشریح اقدامات دستگاه قضایی برای وصول مطالبات دولت پرداخت.
رئیس دبیرخانه ستاد هم گزارشی از روند اجرای سامانه نسیم و انتقال حسابهای دولتی از بانکهای عامل به بانک مرکزی ارائه کرد و از توافقات شکل گرفته میان بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی برای اجرای این سامانه خبر داد.
معاون اول قوه قضائیه، وزرای امور اقتصادی و دارایی، صنعت معدن و تجارت، اطلاعات و دادگستری، رئیس کل دیوان محاسبات کشور، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، رئیس کل بانک مرکزی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این جلسه شرکت داشتند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
یاحق
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۹
بسمه تعالی
امیدوارم افراد ناظر جزء افرادی نباشند که دستشون به گوشت نمیرسه میگند بو میده ولی وقتی دستشون به گوشت رسید چهار چنگولی بچسبند.
ارحام
سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۵
حداقل از این همه بنیاد های رنگا رنگ یک مالیاتی بگیرید البته جسارت چنین کاری نخواهید داشت